U pani Dyrektor działy się dziwne rzeczy. Chodziły plotki ze niektórzy uczniowie nie wracali zza drzwi do gabinetu. Kilka kroków od pokoju Dyrektorki Amanda Powiedziała Timmiemu że słyszała o sytuacji w szkolnej szatni. Zaczęła mówić, że mu współczuje i żeby powiedział pani Sabinie o tej sytuacji.
Niech przemówi do rozsądku Markusowi aby przestał wyzywać chłopaka. Wtem Timmy zdenerwował się zaczął mówić obrażonym tonem :
- A co jak ona też się będzie śmiać ze mnie. Że jestem gejem ?
Amanda próbując uspokoić Timmiego powiedziała :
- To jest dyrektorka ona ma największa władze w tej szkole i nie powinna się śmiać z takich rzeczy, poza tym to normalne. Markus jest głupi nie słuchaj go, homoseksualizm nie jest chorobą, to jest wrodzone ale wiesz, zawsze można zostać Bi.
Na to Timmy lekko uspokojonym głosem :
- Wiem ze można zostać ale jakoś dziewczyny nigdy mnie nie podniecały. Mam pomysł Amando, ty jesteś dziewczyną pomożesz mi zostać hetero albo BI ? - Amanda z niechęcią odpowiedziała ,że może spróbować ale niczego nie obiecuje.
Tak naprawdę od dawna Timmy jej się podobał i zawsze chciała z nim chodzić. Wiedziała co zrobić aby Timmy przekonał się ,że dziewczyny są lepsze od chłopaków. Postanowiła zaprosić go do domu gdzie rozbierała by się z myślą ,że to podnieci homoseksualnego kolegę.
Dotarli do pokoju dyrektora , weszli do środka i pani Sabina natychmiast wiedziała o co chodzi. Ponieważ to nie była pierwsza wizyta Timmiego w tym miejscu, zapytała uczniów co się stało i dlaczego wzorowa uczennica jest w gabinecie. Odpowiedzieli Hurem " Markus wyśmiewa się z homoseksualizmu".
Zdziwiona pani Sabina zapytała a co ma związek wyśmiewanie się Markusa do tego ,że oni się tutaj znaleźli. Wtedy smutny Timmy powiedział ,że on jest homoseksualny i nie wytrzymuje tego ,że ciągle ktoś go przezywa i jeszcze przez niego Chris dostaje. Zdenerwowana pani Sabina przez radiowęzeł w szkole ogłosiła ,iż Markus ma się natychmiast zjawić w gabinecie pani dyrektor. Z tytułu ,że lekcja przyrody była ostatnia Timmy i Amanda mogli iść do domu.Po drodze spotkali Chrisa a ze względu na to ,że mieszkali w jednej dzielnicy wrócili razem do domu.