Chłopcy zaraz po przebudzeniu zorientowali sie, ze nie są sami tak tez było w domu byli rodzice Timmiego. Chłopiec zszedł do rodziców na dół i z panika zapytał czy byli u niego w pokoju rano, odpowiedzieli ze nie i dlaczego pyta ich syn nie ukrywał i powiedział ze spał u niego Chris. Rodzice się trochę zdenerwowali ze Tymmi nie poinformował ich o tym ze przyjdzie.
Zaprosili chłopów na śniadanie jak zawsze byla jajecznica i świeże pieczywo, Timmy i Chris byli w siebie wpatrzeni jak w obraz, tata zaproponował paintball, Chrisowi od razu wpadło do głowy, ze jak pójdą i jego juz teraz chłopak będzie miał siniaki po paintball-u to normalne będzie mógł pocałować go w każde miejsce, i wykrzyczal ze z chęcią pójdą zrobił to tak spontanicznie ze wylał herbatę na kolana Timmiego.
Po czym szybko zaczął go przepraszać i wycierać herbatę z jego nóg chłopiec jako że był miłym chłopakiem nie widział problemu w tym lecz nie ukrywał ze herbata na kolanach nie byka najprzyjemniejszym uczuciem.
Po śniadaniu Tata poinformował chłopców, ze jada na paintball i maja się szykować.Po drodze spotkało ich kilka dość nie przyjemnych sytuacji, zajechali na stację benzynową gdzie był Markus który również wybierał się na paintball, nie wiedział on jeszcze ze chłopcy są razem. Postanowili się pocałować tusz przed oczami wroga Timmiego, Markus zamarł nie wiedział jak się zachować.
Wiedział wtedy tylko ze jak ich spotka zdala od rodziców to pokaże im co to znaczy, i ze przy nim maja się nie całować. cala trójka patrzyła się chwile na siebie po czym poszli do swoich samochodów. Chłopcy myśleli ze juz nie spotkają Markusa, nie wiedzieli wtedy ze to będzie najgorszy dzień ich życia.
Na paintball-u chłopcy dostali kilka krotnie twardymi kulkami z farba mieli walczyć pomiędzy stronami pech chciał ze Markus został przydzielony do wrogiej drużyny, Timmi i Chris wyszli po piętnastu minutach ponieważ Markus ciągle i nich strzelał. Poprosili tatę aby zawiózł ich d domu chrisa, byli sami mieli ochotę iść pod prysznic rozebrali się w pokoju zobaczyli swoje ciała po raz drugi, Chris w jednej chwili zaczął całować Timmiego po brzuchu, rzucił go na łóżko dal buziaka w czoło, usta schodził coraz niżej doszło po pępka. Wtedy chłopiec wstał popatrzyli sie w swoje oczy i zaczęli się namiętnie całować, Chris złapał swojego chlopaka za pasek od spodni rozpioł go i...