Rozdzial 6

83 9 6
                                    

Chris tusz przed pójściem na basen, dokładniej po wyjściu z swojego domu zapytał Timmiego czy może by zapytać Amandy czy ma ochotę iść z nimi ale chłopiec powiedział że lepiej nie i woli iść tylko we dwójkę.
Dotarli na besen gdzie kupili bilety wstepu oraz odebrali zegarki do otwierania szafek.

Chris podczas nocowania u przyjaciela chciał powiedzieć ze jest homoseksualny, pomyślał ze nie będzie mu mówił tylko sprawi aby Timmy sam się o tym dowiedział
Nawet miał juz pomysł, jak to zrobić.
Chłopcy przebrali się w kąpielówki i oby dwaj byli zaskoczeni gdy po raz pierwszy zobaczyli swoje ciała w samych majtkach, ale starali się to ukryć.

Chłopcy byli zadowoleni z powodu braku jakiej kolwieg osoby na basenie Timmy zaproponował aby poszli do jacuzzi, to był ten moment w którym Chris wiedział ze to będzie najlepszy moment na pokazanie tego, stało się znaleźli się razem w jacuzzi, wtedy chłopak czuł ogromny stres i strach, nie wiedział jak zareaguje jego przyjaciel, ale wiedział jedno , jak tego nie zrobi to będzie żałował do końca życia.
Zapytał go czy woli coś usłyszeć czy woli spontaniczne zachowanie, chłopiec wybral to i to, więc stało się powiedział ze tez jest homoseksualny.

Timmiemu odebralo glos i mocno się zaczerwienił na twarzy, wtem chris powiedział... A teraz najlepsze. I pocałował Timmiego prosto w usta, poczym potwierdzial ze coś do niego czuje, uczucia obu chłopaków były takie same zarówno Chris jak i Timmy czuli cos do siebie tylko nie wiedzieli jak maja to powiedzieć ale udało sie.

Timmy zapytał czy to oznacza ze są razem przyjaciel odpowiedział, jeśli tylko chcesz... I wtedy, to stało się raz jeszcze chłopiec nie odpowiedział tylko dal buziaka, całowali się tak dobre pięć minut, zapomnieli o tym ze czas im upływa, a ze i tak zostało im parę chwil postanowili juz wyjść.

Jeden z chłopaków zaproponował aby poszli do Timmiego i zamówili pizzę, nie poszli do Chrisa tylko dla tego że u niego w domu byli rodzice a chłopcy chcieli zostać sami.
Zjedli swoja  ulubiona pizzę, położyli się przytuleni na łóżku i leżeli tak do rana.

Całkiem nowa historiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz