Part 4. xx

464 35 4
                                    

4 dalis.

Per žinias rodė nuotraukas kai aš verkiau oro uoste ir Zayn buvo mane apsikabinęs. Harry atsisuko į mane. Nuleidau galvą. Harry mane apsikabino ir pabučiavo viršugalvį. Zayn išjungė televizorių ir mes išsiskirstėm miegot. Greit nusiprausiau ir apsirengiau didesnį džemperį ir atsigulus lovoj laukiau Harry. Jis greit atėjo ir atsigulė šalia manęs.
-Ryt manau važiuosiu pas Zoe,- pasakiau.
-Kada žadi gryšt?- paklausė.
-Poryt turbūt,- pasakiau ir mes užmigom.

*Rytas*

Atsikėliau ir Harry neradau. Pasiėmiau telefoną ir pažiūrėjau kiek valandų. Laikrodis rodė 12:45. Pakilau iš lovos ir nuėjau į dušą. Nusiprausiau, pasidažiau ir susišukavau. Apsirengiau džinsus ir šiltą megztinį ir nulipau į apačią. Svetainėj ant sofos sedėjo Pezz ir naršė internete.
-Labas rytas,- pasisveikinau.
-Tai, kad jau nebe rytas,- nusijuokė. Atsisėdau šalia jos.
-Kur Harry?- paklausiau.
-Išvažiavo į ofisą pasirašyti kontrakto nutraukimo kartu su visais kitais,- ji menkai šyptelėjo.
-Vis dėl to visi sutiko?- paklausiau. Ji palinksėjo.
-Valgysi pusryčių?- paklausė.
-Manau užteks kavos,- šyptelėjau ir atsisėdau ant sofos. Pezz greit padarė man arbatos ir atnešė man. Pasiėmiau telefoną ir paskambinau Zoe.
-Klausau,- atsiliepė.
-Labukas, ką šiandien veikiat?- paklausiau.
-Nieko kaip ir, dabar yra mama, bet jau ruošiasi išvažiuot, taip pat yra ir Joe, bet manau jis dar šiek tiek pasiliks pas mus, o ką?- nusijuokė.
-Galvojau apie pasisvečiavimą,- nusijuokiau.
-Jo, viskas okei, kada atvažiuotum?- paklausė.
-Nežinau, reikia sulaukt... am... už kokios geros valandos išvažiuočiau iš namų,- suburbėjau.
-Gerai tada, parašyk kai jau būsi pakeliui,- pasakė.
-Gerai,- numečiau ragelį ir kaip tik pro duris įžengė Harry su Zayn. Aš jį apsikabinau. Jie atsisėdo su mumis svetainėj ir papasakojo viską kas dabar įvyko.
-Ryte paskambinom kitiems ir liepėm susitikt. Mes nieko apie Hencer dar nesakėm, bet jie visiškai sutiko apie išsiskirimą. Rytoj interviu ir tik tada pasakysim apie mus,- pradėjo Harry.
-Kaip jie regavo apie jūsų norus?- paklausė Perrie.
-Niall suabejojo, Liam iškart sutiko, o Louis tiesiog tylėjo kol galiausiai sprendimas buvo padarytas,- pasakė Zayn.
-Žodžiu tada, nuvažiavom į ofisą ir Manager pasakėm, kad mes norim nutraukti One Direction, aišku jis labai iniršo, bet buvo greitai nugesintas kai mes visi penki nutraukėm kontraktą, jis pagrasino, kad jis sukurs kitą labai garsią grupę, bet mes pasakėm, kad visa tai mūsų negązdina,- papasakojo Harry.
-Pagaliau ramybe,- suburbėjau ir Pezz mane apkabino.
-Dabar bent normaliai nusipirksiu higieninių reikmenų ir nieks nežinos,- nusijuokė ji.
-Taigi rytoj paskutinis One Direction intervių, 14 valandą per 5 kanalą,- pasakė Harry.
-Aj, beje, aš tuoj važiuosiu pas Zoe ir manau grįšiu tik rytoj,- pasakiau.
-Gerai,- atsiduso Harry.
-Nelabai noriu, kad žiūrint intervių merginos mane užsipultų, geriau grįšiu ir atsakysiu į klausimus,- nusijuokiau.
-Bet mane užpuls,- patempė lūpą Hazz.
-Tu jau ir taip busi intervių ir ten tave užsipuls,- nusijuokė Zayn. Nusijuokiau ir atsistojau nuo sofos. Parašiau žinutę Zoe, kad jau einu į mašiną ir greit susikrovus kelis daiktus į rankinuką ir atsisveikinus su Zayn, Perrie ir Harry – išvažiavau.

*Pas Zoe ir Alfie*

Pasistačiau mašiną kieme ir išlipus iš jos nuėjau prie durų ir jas atidarė Alfie. Apsikabinau ir įėjau į vidų. Pasisveikinau su Zoe ir Joe.
-Kavos, arbatos?- paklausė Zoe.
-Ne, ačiū,- šyptelėjau ir atsisėdau ant sofos prie Joe.
-Gal užsisakom ką nors, nes aš visą dieną nevalgiau?- nusijuokė Alfie.
-Zoe! Nešk mano telefoną!- sušuko Joe kuris sedėjo prie manes. Aš kruptelėjau. Visi nusijuokėm ir Zoe atnešė jam telefoną, mes abu išėjom į kiemą užsakinėt kol Alfie ir Zoe vlogino. Joe užsakė visiem po vieną mažą picą ir po dvigubą bulvyčių porciją.
-Tu žadi mane nupenėt?- nusijuokiau.
-Naaah, bet jei nori galiu,- nusijuokė.
-Ačiū,- nusijuokiau.
-Aj beto, kaip su Harry?- paklausė.
-Am, visų pirmą labai gerai, kaip sakant Hencer grįžo,- nusijuokiau.- Visų antrą ryt jie daro intervių ir sužinosit daugiau, dabar nieko nepasakosiu,- parodžiau liežuvį ir mes įėjom į vidų.
-Ir dar, Alfie ir Zoe jau žino apie jus,- pasakė. Šiek tiek atsipučiau, bent ne tiek daug klausimų ryt bus. Mes sulaukėm picos ir žiūrėjom siaubo filmą. Aš sunkiai persivalgiau tad sunkiau užlipau aukštyn.
-Jus su Joe turėsit miegot vienoj lovoj, nes pas mus kitas kambarys apkrautas šudais,- nusijuokė Alfie.
-Jei jis nesikandžioja tada gerai,- nusijuokiau.
-Nu nu,- nusijuokė ir Joe. Nuėjau į kambarį ir pasidėjau savo daiktus. Į kambarį atėjo Joe ir šyptelėjęs man atsigulė į lovą ir pasiėmė kompiuterį ir kaip supratau, tai montavo savo vlogą. Aš nuėjau praustis ir kai galiausiai atsidūriau lovoj – ramiai užmigau.
__________________________________________________________________________
„If nothing ever changed, there'd be no butterflies."


*Life Goes On* SUSTABDYTADonde viven las historias. Descúbrelo ahora