Part 3. xx

457 28 1
                                    

3 dalis.

-Nuostabioji Spencer Clark šiandien ištekėjo!- kalbėjo moteris ekrane.- O gal turėtume sakyti, išsigando? Panelė Clark su mumis pasidalino gražia nuotrauka. Jos suknelės galėjo pavydėti kiekviena nuotaka,- ekrano kampe buvo įkelta mano nuotrauka.- Bet po valandos nuotrauka dingo. Ji buvo ištrinta. Galėtume sakyti jai ta nuotrauka nepatiko, bet ar del nuotraukos David Geller buvo pastebėtas orouoste be Spencer? Tai nepateisinama... David buvo pastebėtas be žiedo, oro uoste, praėjus kelioms minutėms nuo nuotraukos dingimo. Taip pat išeinantys iš viešbučio kuriame turėjo vykti vestuvės buvo pastebėti Joe Sugg ir Harry Styles! Žinome, kad Joe buvo svečių saraše, bet HARRY! Ar visa tai susije? Ar Hencer gali atgyti? Visa tai pamatysime laiko bėgije. Na o dabar...- uždariau kompiuterį ir pradėjau drebėt.
-O nee,- atsiduso Pezz ir apkabino mane. Suirzusi pasiėmiau telefoną ir įsijungiau twitterį:

„Žmonės... Negi aš neturiu gyvenimo, ir negaliu klysti? Miela BBC žinių vedėja, aš pasakysiu kaip buvo jei nuo to jums bus lengviau...
Taip, šiandien aš turėjau ištekėti už puikaus žmogaus. Harry svečių saraše nebuvo, jis atėjo Louis prašymu... Ir ne dėl jo pabėgau likus vos žingsniui iki David. Tai buvo mano ir mano tėčio sprendimas.. David ir visa jo šeima mane suprato. Nekiškit Harry ir David kur nereikia. Ir nedarykit dramblio iš musės kaip visą laiką. Mes visi žmonės ir visi darom klaidas. Tobulų nebūna!"

Padėjau telefoną ir nepajaučiau kaip užmigau ant Pezz pečių.

*Rytas*

Pabudau savo kambaryje viena. Apsiverčiau ant kito šono vėl užsimerkiau. Akys nesulipo tad jos vėl atsimerkė. Atsisėdau lovoj ir pasiėmiau telefoną. Peržvelgiau komentarus ant vakarykščio posto ir nusišypsojau. Dauguma komentarų gynė mane, bet buvo ir neigiamų kurių visada bus. Numečiau telefoną ir kažkas pasibeldė į mano duris. Greit apsirengiau chalatą ir nuėjau atidaryti durų. Už jų stovėjo Zayn.
-Atėjau paimti lagamino,- nusijuokė.
-Aš jo dar nesusidėjau,- numykiau ir leidau jam užeit. Jis atsisėdo ant lovos, o aš greit sumečiau viską į lagaminą ir pasilikau tik džinsus, trumpą maikutę, magztinį ir rudeninius batus.
-Kaip jauties?- paklausė, kai jau aš segiau lagaminą.
-Kvailai, labai kvailai... Be nuotaikos ir noriu verkt,- išdėsčiau ir pastačiau lagaminą prie Zayn.
-Viskas gerai. Už 30 minučių lauksim tavęs apačioj,- jis man šyptelėjo ir išėjo. Greit nusiprausiau ir apsirengiau. Plaukus palikau netvarkingus ir užsidėjus akinius nuo saulės kurie paslėpė mano nuverktas akis išėjau iš kambario. Rankoj laikiau telefoną ir bilietus su pasu. Nusileidau liftu žemyn ir pasisveikinau su Perrie bei James. Išėjus iš viešbučio pamačiau daug paparacų ir norėjau kuo greičiau atsisėst į mašną. Kai įsėdom į ją, šiek tiek atsipučiau nors galva plišo iš skausmo. Kelionė į orouostą buvo greita. Išlipom iš mašinos ir įėjom į orouosto vidų kuriame paparacų kamerų blystės apakino mus. Mes greit praėjom patikrą ir atitrukom nuo paparacų. Atsisėdom ant kėdžiū prie vartų ir aš pratrūkau verkti. Perrie glostė mano plaukus o Zayn bandė mane pralinksmint gražiais patarimais.

*Nusileidus Anglijoj*

Įsėdom į taksi ir aš snūduriavau. Zayn su Perrie nusprendė, kad kelias dienas pabusiu pas juos, kad nubūčiau viena namie. Aš sutikau, nes važiuoti namo jėgų tikrai neturėsiu, o ir būti vienai tokį nesamoningą momentą nėra gerai... Iš orouosto važiavom ilgai ir kai įvažiavom į kiemą mes su Pezz pastebėjom šviesas antrame aukšte.
-Kas ten?- paklausė Pezz.
-Aš sodininkui liepiau pasaugoti mūsų namus,- nusijuokė Zayn. Mes išlipom iš taksi ir Zayn paėmė visus lagaminus, mes su Perrie paėmėm smulkius daiktus ir įėjom į namus.
-Sodininkas! Nusileisk!- sušuko Zayn. Aš pasilenkiau mautis batus ir girdėjau žingsnius artėjančius link mūsų. Nusimoviau batus ir Perrie nusijuokė. Atsisukau į laiptų pusę ir pamačiau tai ko norėjau. Prieš mane stovėjo Harry. Aš pribėgau prie jo ir stipriai apkabinau. Nenorėjau jo paleisti.
-Šiandien kai paklausiau kaip tu jauties ir gavęs nelabai teigiamą atsakymą, eidamas į kambarį galvojau ką tau padaryti, kad tu būtum linksmesne, taigi paskambinau Harry ir liepiau jam pabūti pas mus ir palaukti kol gryšim, jam taip pat nesakiau, kad atsivešim tave,- papasakojo Zayn. Atsisukau į jį ir šyptelėjau.
-O aš jau buvau išsigandus, kad čia koks nors vagis,- įkvėpė Perrie. Mes nuėjom į svetainė ir atsisėdom ant sofos. Perrie nuėjo migdyti James.
-Kas ten įvyko tam kambariuke?- paklausiau Harry.
-Mes su Joe ėjom iš lėktuvo ir tiesiog negalėjom atsiplėšti nuo paparacų, kadangi jie jau buvo susekę apie tą nuotrauką, David ir mane su Joe. Policija mus išgelbėjo ir nuvedė į kambariuką. Joe susirašinėjo su tavim ir tuo metu Manager jau buvo pakeliui. To labiausiai bijojau ir liepiau Joe tau neberašyti ir ištrinti žinutes su tavim ir parašyti Zoe žinutę, kad mes jau nusileidom, kad jei kartais Manager tikrintų telefonus neturėtume bėdų. Galiausiai jis atvažiavo ir liepė išvesti Joe, nes norėjo su manim pasikalbėti. Pirmiausiai jis apšaukė mane po to liepė saugotis paparacų ir laikytis kuo atuokiau nuo taves, nes dabar jau rimtai gresia išmetimas iš grupės,- Harry papasakojo.
-Man viso to per daug! Po ryt turim intervių ir aš nebusiu labai uždaras. Tas Manager jau visus mus užkniso. Jei Perrie, El arba Sophia neturėtų vaikų, mums būtų uždrausta matyti jas. Niall visada bijo ką nors įsimylėti, nes nežinai ką reiks padaryti. Mes bijom ką nors ne taip padaryt mat „One Direction" turi būti jaunimo grupė o ne jaunuoliai su vaikais,- pratrūko Zayn.
-One Direction jau beveik 10 metų ir manau jau pats laikas skirstytis,- pasakiau. Perrie palinksėjo.
-Fanės supras jus jei paaiškinsit tikrą priežastį,- pasakė Pezz.
-Aš nesakau, kad skirtis reikia būtent dėl manęs ir šio konflikto, o dėl laimingos ateities. Jus galėsit turėti mažus koncertus, bet ne turus. Ir nebereiks jokių vadybininkų. Pats laikas pagalvoti apie save ir nebekentėti,- pasakiau ir Harry mane apkabino.
-Manau visi sutiks,- pasakė Harry.- Aš noriu laimingos ateities su Spenc o ne su Manager,- nusijuokė Harry ir mes.
-Ryt susitiksit su jais ir pakalbėsit, susitarsit ir viskas bus gerai. Be to, Niall galės susitikinėti su tuo modeliu,- nusijuokė Perrie. Visi palinksėjom. Zayn įjungė televizoriu ir greit junginėjo visus kanalus.
-Lėčiau,- nusijuokiau ir jis sustojo ant 6 kanalo per kurį rodė žinias.
-Prasideda,- pasakė Harry.

________________________________________________________________________________
„You're going to make it. It'll be hard, but you're going to make it."


*Life Goes On* SUSTABDYTAWhere stories live. Discover now