Part 2 xx

440 31 0
                                    

2 dalis.

-Spencer, palauk,- pajaučiau rankas ant peties ir sustojus atsisukau. Jis kruopščiai nuvalė ašaras ir pažiūrėjo man į akis.-Ta mergina... ji modelis, ji pas mane kambary su Cara, o Cara paprašė, kad mes su Joe leistumėm joms ten persirengti, nes jos kažką daro prie baseino vidiniame kieme. Ir be to, Carai labai patinka Joe,- jis nusijuokė. Prunkštelėjau. Jis pasilenkė ir pabučiavo mane. Buvau to pasiilgusi. Sunėriau rankas ant Harry kaklo ir toliau mėgavausi šia sekunde. Mes lėtai atsitraukėm ir aš šyptelėjau.
-Bet... mes negalim būti kartu...- mano šypsena dingo.
-Juk nevisiem būtina žinoti,- jis šyptelėjo ir pakštelėjo į lūpas. Atsitraukiau nuo jo ir apsidairiau aplinkui. Jis tai pastebėjęs nusivedė mane pas save į kambarį. Aš įėjau į kambarį vaidindama, kad man reikia pasikalbėti su Joe. Taigi pasikviečiau jį pasikalbėti. Kol ėjom į balkoną turėjau greitai sugalvoti apie ką su juo kalbėtis...
-Taip,- jis atsistojo prieš mane. Įkvėpiau.
-Aš norėjau amm... paklausti, ar... ne, visa tai yra kvaila, aš taip negaliu,- nusijuokiau.
-Aš tikrai viską aiškiai supratau,- jis nusijuokė.
-Tiesiog ėjau pas tave be reikalo ir kadangi bučiavausi koridoriuje su Harry turėjau ateiti čia su „reikalu"- parodžiau kabutes.
-Tu ka?- jis išsižiojo.
-Tą dalį pamiršk, mes negalim būti kartu ir tu tik vienas ape tai žinai ir nuo tavęs priklausom mes,- pagrasinau pirštu.
-Gerai,- jis nusijuokė ir mane apkabino.
-Be to, nematei mano tėčio?- paklausiau prieš išeidama.
-Paskutinį kartą jis ėjo į savo kambarį,- nusijuokė.
-Pasakyk Harry, kad rašytų man kiekvieną dieną, bei duok jam mano numerį,- apkabinau jį paskutinį kartą ir greit išėjau iš kambario. Nuėjau prie tėčio kambario durų ir pabeldenau į jas. Tėtis atidarė duris. Atsisėdau ant jo lovos ir sukryžiavau kojas.
-Aš labai atsiprašau, princese.. Aš nežinau ką sau maniau norėdamas sutuokti tave su David...- jis kalbėjo sunkiai.
-Ne, tėti, viskas gerai... Buvo kaip buvo. Dabar viskas puikiai,- šyptelėjau.
-Aš turėjau tavęs paklausti ko tu nori,- jis nusuko žvilgsnį į langą.

*Prieš ketverius metus, kai mes su Harry nebegalėjom draugauti ir kai aš jau galutinai įsikūriau Mančesteryje atsirado David, bet... Aš po kelių mėnesių sužinojau, kad tėtis visą tą laiką galėjo padaryti, kad aš ir Harry vėl galėtume būti kartu. Jis tūrėjo viską savo rankose... Bet nusprendė daryti savaip ir atrado David.*

-Tėti, viskas gerai. Paskutinę minutę padariau savaip ir viskas...- nusijuokiau. Jis šyptelėjo ir apkabino mane.- Tu šiandien važiuoji namo?- susiraukiau pamačius lagaminą prie durų.
-Taip, atsirado neplanuotų darbų.. ir turiu pasikalbėti su David tėvais,- jis mane apkabino paskutinį kart ir mes atsisveikine išsiskirstėm savais keliais. Grįžau į kambarį ir El atsisuko į mane.
-Na kaip?- paklausė. Atsisėdau ant lovos krašto ir vaidinau nelabai laimingą.
-Bent pabandžiau...- pasakiau.
-Ahh, Spenc,- ji mane apkabino. Ašara nuriedėjo skruostu, bet ji buvo netikra. Įsipatoginau lovoj ir įsijungus instagramą perskaičiau komentarus po nuotrauka, o po to ją ištriniau. Atsiguliau lovoj ir užsnūdau.

*Kažkada*

Suvibravo mano telefonas ir aš pramerkiau akis. Kambary buvo tamsu taigi turbūt už lango – naktis.

Siūntėjas: Suggy Joe xx
PASAKYK, KAD MATEI ŽINIAS!

Gavėjas: Suggy Joe xx
NE JOE, PAS MANE NAKTIS

Siūntėjas: Suggy Joe xx
Tai junkis BBC žinių pakartojimą, mes su Harry įklimpe sėdim kambariuke su policija, nes mes apsupti paparacų! Jūs abu tuoj prisidirbsit :///

Gavėjas: Suggy Joe xx
Pasakyk, kad jums viskas gerai?!

Siūntėjas: Suggy Joe xx
Viskas puiku, tik aš gavau iš fotoaparato į galvą... Jei tau kas nors skambins iš nežinomo numerio NEATSILIEPK xx ir Harry labai nori tave pamatyt <3

Gavėjas: Suggy Joe xx
xx gerai einu pažiūrėt žinias, o tu parašyk kai jau važiuosit namooo xxxx

Užsidegiau šviesą ir pasiėmiau kompiuterį. Pro duris įsiveržė Pezz.

-Matei žinias??- paklausė.
-Kas jum yra?! Jau jungiu,- nusijuokiau.
-Gerai tada... Jus su Harry prisidirbsit,- ji sušnabždėjo.
-Kas tau pasakė?- pažiūrėjau į ją.
-Harry, jis sakė, kad tu pasakei Joe tai jis pasakys man,- ji nusijuokė.
-Bet tu žinai, kad reikia jums abiems tylėt?- pažiūrėjau į ją.
-Taaaaip, juk žinias greičiau, čia kažkas rimto dedasi!- ji pasakė ir aš pradėjau ieškoti šiandienos reportažo.

____________________________________________________________________________

„There are no secrets that time does not reveal. He is my secret. My beautiful little secret."

*Life Goes On* SUSTABDYTAحيث تعيش القصص. اكتشف الآن