5 dalis.
*Rytas*
Atsibudau ir Joe prie savęs neradau. Pažiūrėjau į laikrodį kuris rodė 12:41. Pašokau iš lovos ir apsirengus nulipau žemyn. Zoe ir Joe žiūrėjo teliką.
-Alfie nėra?- nusijuokiau.
-Leidau pamiegot,- nusijuokė Zoe.
-Tada varau pakelt, tuoj intervių bus,- vėl užlipau aukštyn ir įėjau į kambarį ir Alfie lovoj nebuvo. Girdėjosi dušas. Atsisėdau prie Zoe makiažo veidrodžio ir laukiau kol jis ateis. Jis išėjo iš vonios ir kruptelėjo. Nusijuokiau.
-Ką tu čia veiki?- paklausė.
-Atėjau tavęs pažadint,- pasakiau.
-Man reik apsirengt,- nusijuokė jis ir aš išėjau iš kambario. Galiausiai nuėjom visi į svetainę ir intervių turėjo prasidėti už kelių minučių.*Intervių*
-Taigi šiandien sveikinamęs su One Direction,- pasakė vedėjas.- Taigi vaikinai, kas čia per dramos dabar vyksta?- jis paklausė.
-Stengiames išvengti paparacų, bet mums nepavyksta,- nusijuokė Zayn.
-Galite papasakoti, kas įvyko su Manager?- vedėjas vėl paklausė.
-Viskas prasidėjo nuo išsiskikrimo su Spencer, visa tai buvo jo darbas ir vakar, mes nutraukėmė sutartį ir oficialiai One Direction nebeegzistuoja,- įkvėpė Harry.
-Tai One Direction išsiskyrė?- paklausė.
-Taip,- linktelėjo Niall.
-Ar tai dėl Specer ir jos nevykusių vestuvių?- paklausė.
-Ne! Žinoma ne!- sušuko Liam.
-Įvyko taip kaip įvyko su tom vestuvėm, bet One Direction čia yra atskiras reikalas,- paprieštaravo Louis.
-Taigi sakote, kad išsiskyrėt ne dėl Spencer?- koks jis įžulus...
-Visi nusprendėm, kad 10 metų yra pakankamai daug, taigi laikas eiti iš pramogų kelių ir turėti normalų šeimyninį gyvenimą. Sukurti šeimas ir rūpintis jomis,- šyptelėjo Hazz.
-Jei nepaslaptis, su kuo tu žadi kurti šeimą, Harry?- paklausė vedėjas. Harry įkvėpė ir pažiūrėjo į Zayn kuris nežymiai linktelėjo. Visgi niekas apie mus dar nežino. Ekrane stojo trumpa tyla, ir įtampa.
-Su.... Spencer,- jis šiaip ne taip pasakė ir šyptelėjo. Visi vaikinai į jį sužiūro.
-Iš vaikinų reakciju galime matyti, kad jie to nežinojo,- nusijuokė vedėjas.
-Aš žinojau,- nusijuokė Zayn.
-Taigi mes tiek daug sužinojome per 2 intervių minutes, ką dar galite pasakyti? Gal noritę ką nors pasakyti fanėms?- šyptelėjo vedėjas.
-Aš manau fanės mus tikrai supras. Jos lydėjo mus 10 metų ir dėl jų mes pasiekėmė tiek daug,- pradėjo Niall.
-Bet viskam ateina galas, kaip ir One Direction šiuo atveju,- pratesė Liam.
-Mes retkarčiais galėsim koncertuoti ir parašyti kokią vieną dainą, bet turams ir albumas nebebus laiko,- pasakė Louis.
-Dabar One Direction nebėra, yra 5 vaikinukai kurie turėjo grupę, dabar yra tik Zayn, Harry, Niall, Liam ir Louis. Vaikinukai kurie turėjo milijonus fanių,- nuledo galvą Zayn. Aš laikiau ašaras veide kaip ir Zoe.
-One Direction dabar tik praeitis,- užbaigė Harry.
-Mes visada turėsim vienas kitą, ir mūsų mylimas fanes, bet dabar visas dėmesys bus skirtas šeimoms,- šyptelėjo Niall.
-Labai ačiū už jūsų bendravimą, Kiss Fm linki jums gero tolymesnio gyvenimo ir tikimęs jus dar pamatyti,- šyptelėjo vedėjas ir ekranas užgeso. Atsisukau į Zoe kuri verkė ir juokėsi tuo pačiu metu.
-Pas mane per daug emocijų - nusijuokė Zoe.
-Per daug informacijos – nusijuokė Alfie. Aš tiesiog šypsojaus ir laikiau ašaras akyse.
-Jūs dvi, nebandot verkt nes aš irgi turiu jausmus,- sunkiai kalbėjo Joe.
-Joeee,- suzyzus nusojuokiau.
-Shhh,- užtildė mane.
-Kodėl jie tokie nuoširdūs ir tobuli,- toliau zyzė Zoe.
-Zoe. Tyliai. Jau. Verkiu.- verkdama nusijuokiau. Zoe irgi pradėjo verkt.
-Verksnės,- juokėsi Joe ir Alfie.
-Come on,- nusijuokė Joe.
-Gerai viskas baigiam,- nusijuokiau ir nusivaliau ašaras. Visi nusiramine užsisakėm valgyt ir pavalgę mes su Joe išvažiavom atgal į Londoną.*Prie Pezz namų*
Įvažiavau į kiemą kur stovėjo daug mašinų ir tai pamačius supratau, kad visi yra čia. Kelias minutes pasedėjau mašinoj ir įkvėpus iš jos išlipau. Nuėjau prie durų ir dar kartą gyliai įkvėpiau. Galiausiai sukaupus visas jėgas pravėriau duris. Ir įėjau į svetainę.
-SPENCER,- sucypė El ir atbėgo apkabint.
-O DIEVE,- suspiegė suplonintu balsu Louis ir visi nusijuokė. Galiausiai visi priėjo prie manęs ir visi iškart mane apkabino.
-Spenc,- atbėgo Matthew. Aš jį apkabinau ir paėmiau į rankas.
-Kur Harry?- paklausiau pastebėjus, kad jo nėra.
-Jis išvažiavo į parduotuvę,- pasakė Sophia. Aš nusimoviau batus ir atsisėdau prie Liam ir Matthew. Visi pradėjom plepėt ir dalintis ateities planais kai netikėtai grįžo Harry.______________________________________________________________________________
‚Every story has an ending. But in life, every ending is a new beginning...'