bölüm 4

45 7 0
                                    

Biraz yorgun hissediyordum. Eve dogru yurumeye basladim. Artik tavuklu yemegimi yapma vakti gelmisti. Yoksa bugun degilse bile yarin aç kalacaktim. Eve girdim ayagimla kapiyi itip kapadim. Mutfaga gectim ve hizla yemegi yapmaya basladim. Yemegi firina atip ustumu degistirmeye ciktim. Yuzumu yikadim pijamalarimi giydim asagi indim ve televizyonu actim. Ne kadar cok reklam vardi ya. Zaten reklamlari izlerken yemegimin kokulari iyice gelmeye basladi. Kalktim ve firina gittim. Evet yemegim olmus gorunuyordu. Firindan cikarip hafifce sogumaya biraktim. Bu sirada yanina salata hazirliyordum. Salatayi hazirladim bir bardaga kola koydum ve onlarida masaya yerlestirip yemegi tabaga koydum. Masaya gectim ve yalniz basima yemeye basladim. Yemegin tadi cikmiyordu. Senelerdir annem ve babamla birlikte yemeye alismistim. Sahi aramamislar miydi hic? Demek gitmemi bekliyorlardi. Bak sen. Bunun hesabini yarin sorarim ben onlara.. Yemegi hizlica yiyip bulasigi yikadim. Yatagima uzandim. Hava cok guzeldi. Hafif bir serinlik baslamisti. Soguk havalar tam bana goreydi. Ben kış insaniyim. Yazlar pek bana gore degil. Sicak sinekler karincalar bol kaşıntılı gunler. Gunes yaniklari ve dahada belirginlesen cillerim.. İyi ki yaz bitmisti.
***
Sabah yine alarmimla uyandim. Kalktim ve gunluk rutinlerimi yerime getirdim. Kendimi cok acikmis hissediyordum ama ise gec kalacaktim. Neyse bugunluk bir istisna yapip doya doya kahvalti yapabilirdim. Kahvaltilik her turlu esyayi cikardim yumurta soslu sosis ve daha nicelerini yapip kendime tam bir ziyafet cektirdim. Bulasiklari sonra yikamaya karar verip cantamida alip evden ciktim. Bugun cumaydi. Cumalari cok seviyordum. Cuma benim icin cikolata soslu dondurma ya da profiterol gibiydi.. Bunun sevinciyle is yerine vardim. Departmanima dogru ilerledim iceri girdigimde icerde Hazal vardi ve is gorusmesi yapiyordu. Devam et dercesine el isareti yaptim ve rahatlamasini isaret ettim. Hep boyleydi. Kac is yeriyle bu sekilde gorusup durmustu ve hala bor heyecan bir stres yapiyordu. Bende masama dogru ilerledim ve onlarin gorusmelerinin bitmesini beklerken kendime kahve yaptim. Kahvemi yudumlayarak islerimi halletmeye calisiyordum. Onumde bir siluet belirdi. Kafami kaldirdigimda hazal bana bakiyordu.
"Kizim nerdesin sen ya. Ben seninle konusmak istiyordum. Simdi nolacak. Biz size donecegiz dediler. Klasik laf.." dedi fisiltiyla.
"Bos ver seni ben direk işe alsaydim sirkette bir ton dedikodu dönerdi. Boylesi daha iyi oldu."
"Tamam oglen yemeginde her zamanki yerde ol bizim kizlari da cagiricam oraya." dedi kafa sallayip gulumsedim. Cikis kapisina dogru ilerledi ve cikti. İslerimle ugrasirken annem aradi
"Kizim yeni eve gectin unuttun bizi."

''Annecim hiç olur mu öyle şey.''

''Vallahi demekki oluyormuş kızım. Bu akşam seni yemeğe bekliyoruz. İki gün bile yetti seni özlememize vallahi. Geri mi gelsen eve hı napsan?''

''Annecim ben hep uğrarım yanınıza hiç olur mu öyle şey. Sadece eve alışmaya çalışıyordum. Akşam gelirim hep beraber otururuz yine. Sizsiz hiç tadı olmuyor yemeğin zaten.''

''Oy benim meleğim. Tamam akşam mutlaka gel. Geç kalma. Seni seviyorum kızım çok öpüyorum.''

''Bende seni annecim.'' dedim ve biraz daha iş yapmaya koyuldum. Tüm işlerimi halletmiştim. Bugün erken çıksam bir sorun olmazdı sanırım. Öğlen yemeği vaktide geliyordu. İş yerinden çıkıp cafeye doğru yol aldım. Cafeye geldiğimde bizim kızlar çoktan cafedeki yerlerini almışlardı. Yanlarına geçtim ve yine her zamanki gibi bol bol konuşmaya başladık. Bir ondan bir ondan konuşuyorduk. O konudan o konuya atlıyorduk, her zamanki gibi.. 

**

Zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştım ama artık kalkmamız gerekiyordu. Benim için problem yoktu fakat herkesin iş yerine gitmesi gerekiyordu. Malum hepimiz çalışıyorduk. Onları yolcu ettikten sonra bende arabama binip eve doğru sürmeye başladım. Nedense kendimi baya yorgun hissediyordum. Uzunca bir uyku iyi gelebilirdi. Tüm yol boyunca uyumayı düşünürken sonunda eve varmıştım. Artık düşlediğim şeyi gerçekleştirebilecektim.  Arabadan inip evin kapısına doğru ilerledim. Hızlıca hareket edip hemen duşa girdim, saçımı topladım pijamalarımı giydim ve yatağa uzandım.  Gözlerimi kapadım ve kendimi derin bir uykuya bıraktım.

BAŞLANGIÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin