"Hey Famke, wil je mee naar het kamp. Ik dacht als je niet mee wil met je pleegouders?" vraagt Rein. "O man, ik dacht dat je het nooit ging vragen. Tuurlijk ga ik mee, wat dacht jij dan. Maar ik heb ook al met Leslie afgesproken mag hij dan ook mee?!" vraag ik. "Wie is Leslie, en ja hij mag wel mee hoor?!" zegt Rein vaag. "Leslie is een jongen bij mij op Breakdance en oké dan bel ik hem even op. Wanneer is het eigelijk, ik bedoel het kamp?" vraag ik terwijl ik Leslie bel. "Morgen al, dus bel maar snel wand anders zijn we al lang weg hier" zegt Rein. "Hey Les ik sta hier nu, en Rein vraagt of ik mee ga op kamp en wil jij mee wand ik had al met jou af gesproken natuurlijk?!" zeg ik lachend tegen Leslie. "Oke dan zie ik je morgen bij mij thuis, doei" zeg ik en hang dan op. "Zullen we nog een ijsje gaan halen?" vraagt Rein. "Ja lekker" zeg ik met een big smile en spring bij Rein achterop. Na het ijsje eten fietsen we naar Rein z'n huis. "Het was leuk" zegt hij dan en maakt de deur open. "Vond ik ook" zeg ik en ik geef hem een kus om zijn mond. "Tot morgen, en je komt me ophalen he!" zeg ik lachend en ren dan naar huis, als ik de hoek om ga zie ik iemand die ik uit duizenden ken...
SORRY DAT IK ZO LANG NIET HEB GEPOST IK HAD HET HEEL ERG DRUK OP SCHOOL EN THUIS. ER WAS HEEL VEEL BEZOEK DE LAATSTE TIJD. IK BELOOF DAT IK NU VEEL VAKER GA SCHRIJVEN, EEN DIKKE KUS VOOR IEDEREEN DIE MIJN BOEK LEEST ... XP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!