Kap 20: Survival games (part 2)

145 20 12
                                    

Vel... Jeg blir Avbryt idet vi kommer inn i gamet. Jeg ser ingen av mine venner.
---------------------

"Cutie? Muffini? Trudi!!?" Roper jeg med en litt hes stemme. Hjertet mitt banker hardt. Det er vanskelig å tenke at jeg ikke vil være i livet om noen dager. "Samu!!!" Hører jeg Cutie roper tilbake. De står sikkert på andre siden! Vent... Dette er samme mapet som på SG; heros! Laget av team Vareide. Jeg tror faktisk dette er mapet med mest feller... Ikke vet jeg! Det er ti sekunder til vi starter... "10...9...8...7...6...5...4...3...2...1!!" Alle løper mot midten. Vet dere va? Jeg skal gjøre det samme til ære for at jeg har klart meg så lenge! Jeg får tak i en kake, en fiske stang og fem piler. Fiske stang! Det er tre igjen med kistene! Jeg må gjemme meg! Men selvfølgelig gjemmer jeg meg feil sted... Bak en kiste... "hva er det du driver med?" Jeg skal til å si noe! Men lukker munnen fort pga jeg føler meg så dum! Hun ser på meg med et smil om munnen. Jeg mener Trudi ser på meg med ett smil om munnen. Ja? "Trudde dere var noen andre..." Mumler jeg. Muffini smiler pent til meg. Vi undersøker alle kistene, før vi setter avgårde, på vår lifs største reise. Sannsynligvis den siste også...

------------------
Enda ett kort kap... Jeg er lei meg, men jeg vet at om det blir lengre, tar det meg en stor stund å opptatere... Noen som vil ha en sånn spørsmål greie? Altså du får svar rett fra karakterene! Har sett noen gjøre det... Skal få de til å svare så godt de kan ;)

The gamesWhere stories live. Discover now