Capitolul 1

419 20 4
                                    

- Da bineinteles ca o voi lua pe Emili de la antrenament, nu va faceti griji. I-am spus unchiului meu care mi-a cerut sa ii iau pretioasa fiica de la antrenamente ca ea saraca nu poate sa vina pe jos sau cu metroul ca nu e in siguranta sau nu se descurca..eu zic doar ca e rasfatata are 16 ani si deja parintii ei vor sa ii cumpere masina si ea nici macar nu stie ce e ala schimbator de viteze pff..

- Multumesc mult ca ai acceptat sa te duci tu sa o iei , la revedere !Mi-a spus el pe un ton multumitor.

- Nu aveti pentru ce, la revedere! Ii raspund si eu pe un ton dulce si dap se pare ca trebuie sa ma duc sa o iau pe rasfatata de Emili de la antrenamentele ei de dans sau inot ce o face ea...Emili este verisoara mea mai mica pe care o suport atata timp cat isi tine gura aia idioata inchisa si normal ca nu puteam sa refuz cand am fost pusa sa ma duc sa o iau pentru ca trebuie sa ma am bine cu rudele mele mai ales ca, daca ar afla mama imediat mi-ar tine o predica cum ca trebuie sa fiu buna si sa nu refuz sa ajut pe cineva *they see me roolin...* ..Ahh perfect tocmai a aflat si mama..

- Alo , buna mama!

- Buna Sophia , ce mai faci?

- Binee tocmai voiam sa ma duc sa o iau pe Em de la antrenamente, tu?

-Sunt bine si eu ..te duci cu masina sa o iei?

-Daa ... ii raspund lungind acel da in sens ca nu inteleg de ce ar crede ca as pute sa merg cu alceva.

-Ah..ai grija mama cum conduci, sa mergi incet cu masina ca stii cati nebuni sunt in trafic,sa nu te iei in gura cu nimeni ca nu poti sa sti cum te asteapta colo la colt si te bate de te nenoroceste pe viata mama, ca ce suntem noi...suntem doar o picatura de apa intr-un ocean..

Si nu a terminat ce avea de spus pentru ca am intrerupt-o deoarece am auzit discursul asta de o mie de ori pana acum ..off de ar stii ea ca eu particip la curse..

- Da mama stiu ca trebuie sa am grija , acum haide..trebuie sa plec daca nu vreau sa intarzii, pa!

- Pa iubita , sa ai grija de tine!

Si am inchis in sfarsit telefonul...wow asta a fost cat de cat usor... mama nu a fost dintotdeauna asa ..a devenit asa protectoare si speriata de orice de cand tata a facut intentionat un accident de masina cu noi deoarece voia sa se sinucida si cu putin noroc sa scape si de noi, dar nu a reusit, bineinteles ca noi credeam ca a fost doar un accident nu banuiam nimic..eu aveam doar 13 ani atunci si cu timpul am vazut ca el venea din ce in ce mai rar pe acasa pana intr-o zi cand l-am urmarit si am vazut ca se intalnea cu niste tipi dubiosi si cand vorbeau ceva de o licitatie cu niste fete m-a prins unul din barbatii care lucra cu el...am incercat sa scap, ma zbateam dar nu reuseam nimic nu aveam nici o sansa sa mai ies de acolo iar cand tata m-a vazut s-a enervat foarte tare si il imploram sa ma scape de ei dar ce naiba pentru el atunci nu mai valoram nimic, se comporta de parca nu ma cunostea si apoi a ordonat sa ma inchida intr-o camera cu alte fete mult mai mari decat mine care probabil urmau sa fie vandute. Spaima puse-se stapanire pe mine, tocmai aflasem ce facea tata, nu imi venea sa cred ca el este tatal meu, ca el face parte dintr-o mafie si ca pentru el nu insem nimic, nada.. M-am zbatut am vrut sa scap cumva de acolo eram singura care se luase la bataie cu unii de acolo dar nu am avut nici o sansa de scapre. Imi pierdusem ultima speranta pana intr-o noapte cand a aprut Drew acolo si m-a vazut. Cu greu a reusit sa ma scape de acolo..dar ce e important e ca a reusit, si am promis ca ma voi razbuna cumva pe tata pentru tot ce a facut.

Drew e cel mai bun prieten al meu de atunci, exceptand-o pe Jessica, el  e ca un frate mai mare si protectiv pentru mine...

A aflat si mama despre afacerile lui tata dar bineinteles ca nu i-am spus despre ce mi s-a intamplat si da..cam asta a fost..de la 14 ani Drew m-a invata tot ce stie si acum la 22 de ani particip la curse ilegale si chiar sunt buna, plus ca stiu foarte bine sa ma bat asta datorita tot lui Drew..pe langa asta am un dodge challenger hellcat modificat, un Honda1000cbr si vreau sa particip la o cursa ca sa castig inca o masina , deoarece unele curse au regula simpla castigi cursa si primesti masina adversarului tau..

Am fost intrerupta din sirul gandurilor cand ...

- Heeiii pamantul catre Sophia!! Mai esti pe planeta asta??? mi-a spus Jess, fluturandu-si o mana prin aer .

- Da Jess inca sunt aici, nu te mai bucura atat ..nu ai cum sa scapi de mine...doar m-am pierdut prin ganduri. Ii spun prietenei mele idioate avand un zambet mic pe fata.

-Aha ...cum spui tu, ce ai vorbit cu maica-ta?

- ...Aaa mi-a spus sa am grija cand ma duc sa o iau pe Emili de la antrenamente.

- Aha...si cu ce te duci?? Ca nu prea cred ca vrei sa megi cu motorul si nu prea cred ca ai de gand sa te duci nici cu masina ta...stii tu ..aia cu care participi la curse..avand in vedere ca inca mai lucrezila ea.. Mi-a spus ea putin cam incruntata ..stia ca aveam sa ii cer sa imi dea masina ei..

- Paaaiii..Jess sti cat de mult tin la tine... nu ai vrea tu sa imi dai si mie masina aia a ta frumoasa? Spun facand o fata de catelus plouat si fluturand din gene.

- Ha ce fata ai ! a spus bufnind in ras . Ok..ok...dar ai mare grija cum coduci , nu vreau nici o zgarietura pe ea, ai inteles? Mi-a spus asta foarte serios..mereu e serioasa cand vine vorba de minunatul ei Mercedes benz C 63 AMG, fetita asta e obsedata de masina asta si sincer masina arata bine si are si viteza..dar pare cam luxoasa pentru cursele la care particip eu.

- Ok doar ma stii..nimeni nu conduce mai bine decat mine. Zambeste si imi arunca, cheile eu prinzandule si mormaind un multumesc.

M-am dus spre camera mea sa ma schimb deoarece nu puteam sa plec in tricoul pe care il aveam pe mine. Imi fac un dus scurt si imi iau pe mine o pereche de blugi skinny negri si un tricou alb mai largut, am luat cheile, telefonul si pornesc spre garaj.

Am uitat sa mentionez ca eu stau intr-o casa destul de dragutza cu cea mai nebuna prietena pe care ar puteasa o aibe cineva, Jess e o fata tare draguta, care te molepseste cu zambetulei, e blonda si are ochii caprui e destul de inalta si are forme ,chair e frumosa..si despre mine ce pot sa spun , cand eram mai mica eu eram grasa si cam urata si incercam sa salbesc pentru ca toti colegii de la scoala radeau de mine dar de cand am inceput antrenamentele cu Drew si tota nebunia asta am slabit fara sa realizez si acum consider ca arat destul  de bine. Am 1,73 inaltime, parul saten inchis si lung pana la jumatatea spatelui si am ochii vrezi spre albastru, depinde de lumina . M-am dus la minunata masina a lui Jess un Mercedes de o culoare gri metalizat, am uract si am turat putin motorul ..Doamne cat iubesc sunetul asta...in orice caz..Am plecat spre scoala unde face Em antrenamentele..am mai fost acolo e o scoala unde in fiecare sala e ceva diferit de exemplu intr-o parte e o piscina pentru inot..in alta parte e o sala de muzica, alta de balet, street dance etc ...

Doamne ce aglomerat e pe aici..de aia imi place sa merg mai mult cu motorul, ajung mai repede unde vreau pentru ca poot sa ma strecor printre masini... Acum doar stau la o coada imensa de la un semafor care culmea ironiei e verde da e o tarfa pe trecere care si-a luxat glezna..cred si eu ca pe tocurile alea ai putea sa iti luxezi glezna...Ahhh si tocmai am observat de ce tipa "si-a luxat glezna" Doamne ce curva asta sigur se preface si stii de ce?? Daa pentru ca a cazut fix in fata unui BMW x5 condus de un tip bine facut si atragator care tocmai a coborat sa o ajute... o vai ce gentelmaaan...ah nu suport prostiile astea.

Fix cand sa clanxonez trece pe langa mine cu viteza un kawasaky negru ... pe bune Doamne iti bati joc de mine??? Iti place sa imi faci in ciuda?? Off fir-ar sa fie acum chiar ca m-am enervat.

Ambalez motorul urmand sa imi fac loc cu masina printre bordura si celelalte masini rugandu-ma sa nu pateasca masina ceva pentru ca o sa ma omoare Jess, am bagat putina viteza si cand am ajuns in dreptul trecerii de pietoni m-am facut ca dau peste blonda spalacita de acolo urmand ca ea sa se ridice instatnaneu si sa se fereasca ...deci se pare ca nu are nimic la glezna..stiam eu .. am plecat de pe loc cu un scartait frumos de roti si cu o viteza cam mare..dar trebuia sa trec pentru ca se facuse rosu si masinile din partile opuse deja pornisera.

Am trecut frumos de ele cu un zambet mare pe fata pentru ca acum in acea intersectie erau muulte masini oprite care au pus frana dupa ce am trecut de ele...ce soc pentru bietii oameni sa vezi un nebun care conduce ca mine, haha, stii sentimentul ala cand ai multa adrenalina in corp si esti foarte fericit asa eram eu acum..desi nu s-a intamplat mare lucru e doar o mica scamatorie pe care o fac destul de des.


Devil RaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum