Cand ma uit la ceas vad ca e ora 8 seara asa ca ma indrept cu pasi lenesi spre baie unde stau cam o ora apoi ies infasurandu-mi corpul intr-un prosop la fel facand si cu parul. Ma spal pe dinti si merg spre camera mea unde ma dau cu crema de corp apoi imi aleg o lenjerie neagra din dantela si iau pe mine hainele alese de Jess.
Doamne maieul asta sau ce o fi el abia imi acopera sanii.
Oricum... imi usuc parul ma dau cu putin parfum si ma duc la Jess in camera pentru ca e ora 10 si ceva.
Ciocan la usa si deschid.
Cand am vazut-o pe Jesica am ramas cu gura cascata, arata asa de bine, pun pariu ca o sa atraga toate privirile la asa-zisa petrecere.
Ea intotdeauna a aratat bine asa ca uimirea mi-a trecut destul de repede.
Cand ma vede si ea zambeste si bate din plame incantata.
- Daaa.. iti sta foarte foarte bine, acum haide sa te machiem si sa iti facem parul !
Ma aseaza pe un scaun si ma da cu putin rimel, creion de ochi si un dermator , apoi ma da cu un ruj rosu de buze iar parul mi-l onduleaza, el cazand pe spate in niste bucle lejere.
Merg spre oglinda si nu imi vine sa cred cat de bine arat. Jess mereu ma face sa arat bine, daca nu era ea probabil acum eram imbracata cu niste salopete murdarite de ulei de la masina.
- Mersi Parker esti buna in ceea ce faci !
Se uita la mine si zambeste.
- Stiam, acum hai sa mergem, uite te vei incalta cu pantofii astia . Si imi arata niste pantofi cu ditamai tocul.
- Scuze Jess dar de data asta o sa spun pas ...imi iau bocancii !
Se uita la mine si isi da ochii peste cap.
- Poi se putea sa nu vrei tu bocancii aia ai tai...cred ca dormi si noaptea cu ei. Ok haide acum, cu ce mergem ?
Stau putin pe ganduri apoi zambesc mergand spre camera mea sa iau cheile de la Dodge.
Ma mai uit odata in oglinda, imi iau telefonul si cheile, ma incalt si merg spre usa.
- Haide Jess misca-ti fundul ala mare si bombat daca vrei sa mergi cu mine cu masina!!
In cateva secunde o vad pe prietena mea cum apare langa mine. Iesim din casa mergand spre garaj pe care il deschid si ma indrept spre minunatul meu Dodge, Jess urmandu-ma.
Pornesc masina ascultand cum motorul toarce..ambalez putin apoi plec de pe loc cu viteza .
Restul drumului am mers destul de linistita si acum astept la un semafor amarat la care sunt singura pana vad o masina ca apare langa mine. Aveam geamul deschis la fel ca si cel dintr-un mustang iar cand ridic privirea spre sofer il vad pe el...pe tipu din parcare, cum naiba s-a nimerit sa fie la acelas semafor ca mine?! ...
***
Heii scuze ca postez atat de rar si capitolele sunt scurte...dar am problemele mele plus ca povestea nu e cine stie ce ca sa fie mare pierdere daca nu mai scriu. Oricum multumesc mult pentru cele cateva comm-uri si voturi :*
CITEȘTI
Devil Race
RomanceProlog Are un nume care pare atat de inocent, dar Sophia Carter este un mic diavol cu un trecut cam neplacut. Bogat, frumos, dorit de toate femeile, Chase Browns este demonul soselelor fiind cel mai bun in ceea ce face, iar cand vine vorba d...