Capitolul 7

149 12 0
                                    


Perspectiva lui Chase :

      In sfarsit am gasit-o pe Sophia.  Sta pe o canapea din incapere cu o bere in mana.

    Voiam sa ma duc la ea dupa cursa aia nebuna, dar au venit la mine toti nebunii astia ca sa ia berea si fetele na ...stiti si voi ce vor de la mine toate fetele. Dar fetita asta e salbatica, era sa fie spulberata de un autobuz si ea se uita la mine razand iar cand a accelerant am crezut ca e ultima oara cand o mai vad, dar e chiar desteapta si stie sa conduca, plus ca are si curaj... femeia asta e perfecta.

    Cand mi-am indreptat privirea spre ea se uita in alta parte asa ca acum am sansa sa o studiez bine. Modul in care arata imi taie respiratia si simt cum pantalonii imi devin din ce in ce mai stramti. 

   Are in picioare  ghete negre si  o perechea de blugi extem de scurti si nergi ce ii faceau picioarele sa para interminabile si sa ii scoata fundul ala mare si bombat in evidenta. Dar ce ma incinge cel mai mult este maieul ei ...sau lipsa acestuia avea doar o bucata de material care abia ii acoperea sanii imensi de altfel, sii ...si buzele alea mari si rosiii Doamnee i-ai dat si ei ceva mic ?! Ca eu nu cred la cum arata!

    Imi vine sa ma duc sa o iau pe sus si sa o incui la mine in camera si ce o sa se intample acolo cred ca va dati si voi seama. Baga-mi-as ma simt ca un adolescent in calduri. 

M-am dus spre canapea aruncandu-ma langa  ea si lunadu-i berea.

   - Sigur ai voie sa bei asa ceva? Ai macar 18 ani??? 

Se uita furioasa la mine, cred ca am dat de dracu

    - In primu rand aia era berea mea si in al doilea rand am destui ani cat sa fac ce vreau!

    - Serios mie imi pare ca abia ai implinit 18 ani.

 Am vazut cum s-a infuriat si mai tare..ok deci am atins unde a trebuit. Se intinde sa isi ia berea inapoi dar nu o las.

    - Da-mi berea aia nenorocita, bruta ce esti!! 

     - Hahaaaha bruta? Serios, asa ma alinti tu ?! 

    Se tot intinde sa  ia sticla din mana mea, eu inca stand pe canapea si ca sa ajunga mai bine la bere se aseaza la mine in poala dar nu prea cred ca realizeaza asta. Fir-ar sa fie sta la mine in poala si se tot ridica si lasa in jos ca sa ajunga la sticla asta nenorocita si eu sunt excitat la maxim, mai ales ca atunci cand isi ridica mainile bucatica de material care ar fi tebuit sa fie un maieu se ridica ilegal de mult pentru sanatatea mea mintala.

 O prind intr-o stransoare si ii soptesc la ureche:

    - Iubire mai ai putina rabdare ca sa urcam si noi in camera, ca eu crede-ma ca as sfasia hainele de pe tine aici si acum dar s-ar holba lumea prea rau!

 A ramas intepenita si s-a dat jos de pe mine inrosindu-se putin apoi devenind furioasa

    - Ahhhh... Du-te dracu !!! 

   - Usor salbatico ca nu ne ia mult sa ajungem in camera mea! 

    - Nesimtit,idiot.. salbatic esti tu!!

 Am schitat un zambet mic, eram sigur ca nu se lasa asa usor dar cum am mai spus ea o sa fie a mea.

    - Apropo frumoasa cursa Sophia chiar credeam ca o sa particip la o inmormantare cand am vazut autobuzul ala. 

 Se apropie putin de mine si imi spune:

    - Ai avut noroc ca ai castigat ..dar doar de data asta.. crede-ma doar de data asta...

 Incep sa rad si mai tare, femeia asta chiar are tupeu.

 S-a departat de mine doi pasi apoi si-a intors capul.

    - Poti pastra berea, sunt dezamagita macar ca nu am apucat sa scuip in ea.

   Cu astea spuse s-a pierdut prin multime, nu inainte de a-mi oferi o priveliste excitanta spre fundul si spatele ei...ok eu chiar trebuie sa fac ceva cu monstrul din pantaloni cat mai curand sau cineva o sa se trezeasca cu un nasture de la pantaloni in cap fara sa imi atig macar putin blugii.


******

Devil RaceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum