Am oprit in fata scolii parcand intre un motor Yamaha r1 si un volkswagen polo, am coborat si m-am indreptat spre intrare.
Am mers spre sala cu piscina, am intrat si am vazut-o pe Emili cum inota..
Sala e destul de mare are o piscina cu trambuline de pana la 5 m si alta piscina care semana cu una pentru olimpicii la inot, peretii sunt vopsiti in albastru deschis si cativa antrenori sunt imprastiati prin sala.
Merg spre piscina unde inoata Emili si astept sa ajunga langa mine.
- Hei mai dureaza mult aici? isi sterge apa de pe fata cu un prosop si spune:
- Nu, o sa ies acum si ma duc sa ma schimb poti sa ma astepti afara daca vrei..cu ce ai venit??
Ma intreaba ea la final putin curioasa...cred ca voia sa vin cu motorul, i-am promis odata ca intr-o zi o voi plimba si pe ea, dar ziua aia nu e astazi, dar vreau sa ii dau sperante asa ca ii spun cu un zambet pe fata.
-Vezi tu... Si ma indrept spre iesire. Am putut sa vad ca a fost putin uimita si fericita ea chiar crede ca am venit cu motorul haha..stiu ca sunt rea dar imi place sa o necajesc.
Merg la masina si ma sprijin de capota asteptand-o pe Emili si inspecatand motorul care era in fata mea.
Ridic privirea si vad in celalalat capat al parcarii un tip care arata bine,adica e chiar perfect tipul, e imbracat in blugi negri, un mieu gri larg si are o geaca de piele pe el, tipul are muschi si da senzatia aia ca nu e un baiat prea bun si cuminte, arata fooarte bine dar fu-tu-mi sa-mi fut ca nu pot sa il vad prea bine pentru ca e cu spatele la mine si vorbeste cu cineva.
Se intoarce brusc si se uita la mine cu atata nerusinare, ma studiaza din cap pana in picioare si la final rade putin, ohh ce nesimtit. Imi iau privirea de la acel idiot si o fixez pe tenesii mei nergii cu alb apoi ma holbez iar la motor inca simtind priviea aceea arzatoare pe mine pana aud ca vine cineva si spun repede:
- Gata, mergem?
Si aud o voce groasa de barbat.
- Unde sa mergem iubire??nici nu m-ai vazut bine si deja vrei sa pleci cu mine?
Ridic privirea si il vad pe tipul care se holba la mine mai devreme si acum are un ranjet pervers pe fata. O Doamnee ce bine arata tipul asta zici ca e un Adonis al vremurilor noastre. Se vede ca trece des pe la sala. Imi ridic privirea spre fata lui iar privirile noastre se intersecteaz. Ma pierd usor in acei ochi negri in care puteam zari o scanteie. Clipesc de cateva ori si imi ridic privirea spre parul lui si o Doamnee vrei sa ma omori?? are parul saten spre negru si dezoronat care ii da un aer foarte sexy.
Imi revin din transa si ii raspund pe un ton acid.
- Nicaieri cu tine!! Si nu imi spune iubire!
Se apropie de mine mai mult astfel ca intre noi mai erau doar cativa centimetri, se apleaca la urechea mea, sarutand scurt lobul urechii, iar eu raman incremenita si imi spune pe un ton seducator:
- Iubire stiu ca iti place cum arat si ca ma vrei atat de mult pe cat te vreau si eu, am vazut asta de cand te uitai la mine mai devreme, pardon cand te holbai! si simt cum i se arcuieste gura intr-un zambet in timp ce cobora cu saruturile pe maxilar ..o Doamne daca nu ma sprijineam de masina cred ca eram pe jos acum.
Atingerile lui imi da o gramada de fiori pe sira spinarii , nu stiu ce mi se intampla dar eu nu sunt o curva asa ca trebuie sa ripostez.
Imi pun toata forta in maini si il imping cat pot de tare. Din moment ce el nu se astepta la asta s-a dat inapoi un pas si pare extrem de uimit.
CITEȘTI
Devil Race
RomanceProlog Are un nume care pare atat de inocent, dar Sophia Carter este un mic diavol cu un trecut cam neplacut. Bogat, frumos, dorit de toate femeile, Chase Browns este demonul soselelor fiind cel mai bun in ceea ce face, iar cand vine vorba d...