Ma trezesc din cauza luminii puternice din camera, deschid ochii dar mare greseala am facut si i-am inchis iarasi din cauza razelor de soare care intra de pe usa deschisa a balconului meu si care aproape ma orbeau. Ma intind putin apoi ma dau jos din pat cu greu. O vad Jessica stand lenesa pe fotoliul din blacon bandu-si relaxata cafeaua. Merg si eu somnoroasa spre ea sprijinindu-ma de tocul usii si uitandu-ma spre cer apoi spre ea incepand o conversatie cu aceasta.- Ce naiba faci aici asa de dimineata, nebuno?
Isi intoarce privirea spre mine, si rade? Ce mai are Jess de data asta?
- Ce razi asa cretino?
- 'Neata si tie somnoroaso! rad pentru ca esti amuzanta si pentru ca e ora 12. Deci nu e chiar asa devreme.
Ma uit la ea putin nervoasa si merg spre baie unde imi fac rutina de dimineata si ma imbrac cu o pereche de pantaloni scurti de trening de la nike si un maieu asemanator cu pantalonii, imi prind parul intr-o coada de cal si merg spre bucatarie.
Mananc ceva si merg spre camera mea din nou.
Astazi am de gand sa merg la garajul lui Drew ca sa lucrez la ceva pe acolo si sa uit de ultimele 2 zile, plus ca nu l-am mai vazut pe Drew de ceva timp si chiar incepe sa mi se faca dor de mutra lui idioata.
Imi iau telefonul, castile si cheile de la motor apoi merg spre Jess.
- Vezi ca eu azi sunt la garajul lui Drew, ne vedem mai pe seara. Papa, te pup!
- Aha bine distractie placuta. Papa! si imi trimite un sarut prin aer.
Bun nu am mai mers de ceva timp pe motor. Asta o sa fie tare.
Urc pe motocicleta mea punandu-mi casca pe cap si o geaca de piele nimic mai mult pentru protectie.
Ma plimb deja de vreo ora prin oras, deoarece condusul ma relaxeaza.
Am ajuns la garajul pe care Drew il detine. Imi parchez motorul si merg spre minunatul meu prieten care era sub o masina la care lucra.
Drew e un baiat de nota zece care arata foarte bine, daca nu imi era ca un frate clar ma dadeam la el, dar e doar un idiot, prietenul meu idiot. E bine facut are ochii negri, parul la fel de negru si dezordonat mai mereu si ce pot spune... el m-a invatat tot ce stiu. Ador momentele alea cand suntem pe pista si fetele se uita la mine de parca ar vrea sa ma omoare cand sunt pe langa el. Omul asta e un adevarat magnet pentru femei.
Ma apropii de el incet incepand sa studiez masina la care se vede ca lucreaza de ceva timp.
- Salut, Drew, omule, ce mai faci? nu te-am mai vazut de o vesnicie.
A iesit de sub masina, s-a ridicat in picioare si m-a imbratisat strans dandu-mi un sarut scurt pe obraz, eu facand la fel.
- Salut pustoaico, sunt bine tocmai lucrez la motorul masinii astia .Apropo nu ne-am mai vazut de 3 zile. Isi pune mainile in san si rade.
- Ai dreptate fratioare dar tot mi-a fost dor de tine. Si ii fac cu ochiul.
- Si ce te mai aduce pe aici?
Merge spre un minifrigider de unde scoate doua beri una aruncand-o spre mine. Prind sticla pe care o desfac instant si ma arunc pe canapea alaturi de Drew.
- Ei bine vreau si eu sa te mai ajut si sa ma relaxez.
Se uita la mine cu o fata ciudata apoi mai ia o gura de bere mormaind un "aha".
CITEȘTI
Devil Race
RomanceProlog Are un nume care pare atat de inocent, dar Sophia Carter este un mic diavol cu un trecut cam neplacut. Bogat, frumos, dorit de toate femeile, Chase Browns este demonul soselelor fiind cel mai bun in ceea ce face, iar cand vine vorba d...