"Nepřestávej!"

2.7K 149 1
                                    

Stiles leží nehnutě a říká si, že asi špatně slyšel. Vážně ho Derek ponouká k tomu, aby ho vykouřil? Né, že by na to nemyslel, ale že mu to takhle přímo řekne? Ještě v tom jeho stavu? Stilese vytrhne z myšlenek až Derek.

„Tak co, Stilesi? Snad ti nedošla odvaha?" zazubí se Derek.

Chce ho vyprovokovat. Zjistil, že má na toho malého nemotoru totální crush, který neustále potlačoval. Chce vidět, co Stiles udělá, když se ho bude snažit vyprovokovat. I když není Derek zrovna fit, ta zvědavost ho nabíjí jakousi nepopsatelnou energií.

Stiles se na posteli otočí na bok, aby viděl na Dereka. Ten už se na bok otočil dávno, chtěl totiž vidět každičkou Stilesovu reakci. Stiles se zadíval do těch zelených očí, které žhnuly. Nevěděl čím, nevěděl jestli to je touha po něm, tomu totiž ani sám nevěřil. Nevěděl, jestli to je jen chtíč, neutuchající chtíč po rychlém nočním sexu.

„Ty jsi v hlavě procházíš nějaký seznam úkolů nebo co?" prolomí Stilesův proud myšlenek ten větší z nich.

Derek z toho má částečně srandu a přesně to vidí i Stiles. Co ale nevidí je to, že Derek pod tou vrstvou popichování touží, aby Stiles něco udělal. Myslí na jeho rty, které by se dotýkaly těch jeho a nejen jich. Bloudily by po celém jeho těle.

Stiles na něj ale pořád jen zírá, zírá ale s neskutečným zájmem. Chtíč z něj jenom prýští. Problém nastává v tom, že by měl udělat první krok. Jenže sakra jak? Viděl nespočet filmů a i filmů, co filmy nebyly a šlo tam jenom o sex. Teorii má nastudouvanou skvěle, do detailů, ale praxe nějak... No, řekněme, že k ní nebyla příležitost.

Stilesův pohled zbloudí na Derekovu bouli v kalhotách. Derek si toho všimne a lehce se pro sebe pousměje. Nakonec se rozhodne, že to zkusí jinak. Já blbec. Vždyť Stiles je ještě hodně mladý, kdo ví, jestli vůbec někdy měl milence? No, těžko, když je tak nějak vykolejený. Ty blbče a ty jdeš na něj tak zhurta. Vynadá si Derek.

Zvedne tedy pomalu ruku a jejím hřbetem lehce přejede po Stilesově skráni a dál pokračuje po tváři k čelisti. Bříškem palce přejede po jeho spodním rtu. Stiles se neubrání a lehce si jazykem navlhčí rty, i přesto, že Derek palec neoddělal.

Stiles pořád čeká, co Derek udělá dál. Přemýšlí, jestli není na řadě on, jestli by neměl teď dát najevo, že má zájem. Že nechce zůstat jen u letmých doteků.

Nepatrně se přiblíží k Derekovi. Ten si toho všimne a bere to jako souhlas, že může pokračovat. Rukou, kterou hladil jeho tvář si ho přitáhne víc k sobě. Když jsou jejich rty jen kousek od sebe, tak už to Derek nevydrží. Přisaje se svými horkými rty na ty Stilesovi. Ten jen slastí vydechne. Konečně, projede Stilesovi hlavou.

Nejprve je ten polibek opatrný, Derek nechce chlapce nijak vyděsit. Stilesovi ale toto pomalé a ležérní tempo nestačí, chce víc. Chce víc Dereka, chce tu jeho výbušnost a temperament cítit. Přitiskne se tedy na něj ještě víc.

Derek zaskučí bolestí.

„Promiň, udělal jsem ti něco?" odtrhne se od něj Stiles a v očích má zděšení.

„Ale né, v pohodě, jen ten bok mě trochu zabolel. A vůbec, kde jsme to skončili?" řekne Derek a přitáhne si Stilese zpátky k sobě.

Tentokrát je jejich polibek bouřlivý. Derek si jazykem vydobyl cestu do Stilesových úst a jejich jazyky rozehrály neskutečnou hru. Nejdřív to bylo jen takové oťukávání a prozkoumávání, jenže pak to začalo přidávat na intenzitě. Nakonec se Stiles odhodlal a pokračoval prozkoumávat Derekův krk. Dával mu jemné polibky, sázel je jeden za druhým podél krční tepny. Nakonec se ale rozhodl, že přece jenom vyzkouší něco, co nikdy neudělal. A tak se na jednom místě, na kterém byl Derek obzvláště citlivý, zastavil a začal sát. Sál tu jemnou kůži na krku a jemně kroužil jazykem. Po chvilce Dereka jemně do toho místečka kousnul. Ten zasténal.

Stiles se odhodlal a podíval se Derekovi do očí. Ten v nich měl jen vášeň a chtíč. Jeho pohled říkal, nepřestávej.

Stiles byl tímto pohledem nabuzen a rozhodl se pokračovat. Konečně měl možnost, prozkoumat do detailů Derekovu úžasně svalnatou hruď. Nejdřív ho jen lehce hladil po hrudníku, kroužil kolem bradavek a občas ležérně zabloudil až k okraji jeho kalhot. Když to udělal, cítil, jak se Derek napjal. Stilesovy rty se přiblížily k Derekově hrudi. Vtiskl mu polibek přímo doprostřed hrudníku. Dával mu suché polibky na jeho vypracovaná prsa. Přesunul se k levé bradavce a obkroužil ji jazykem, pak ji zkousl. Derek zasyšel. Ale né tak, jak vždycky syčel na Stilese, když byl rozčilený. Zasyčel vzrušeně. Stiles mezi tím syčení rozpoznal krátký, ale naprosto jasný příkaz: „Nepřestávej!"


NezapomenutelnýKde žijí příběhy. Začni objevovat