Tyler, biraz ispanyolca konuşmuş.-Teen Wolf'u özlediğini belirtmiş.-Teen Wolf'a bu sezon dönmeyeceğini söyledi, ama 6. sezon belki.-En eğlendiği ve favori sezonu, 2. sezonmuş. Çok eğlenceliymiş. Ama 1. sezondada aynı şekilde eğlenmiş. Fakat 2. sezonun yeri ayrıymış.-Tyler'ın kaba insanlara karşı alerjisi varmış. Sevmiyormuş.-Tyler'ın en güzel anı, ilk yılbaşını bebek yiğeni ile birlikte geçirmesiymiş.-Alev Deneyleri'ni henüz izlememiş. Ama izleyecekmiş. Yapılacak listesindeymiş. -Tyler, Derek'in uzun bir şekerleme/dinlenme yaptığını söylemiş.-Tyler ve Ian Bohen, dün Brüksel turu atmışlar.-Tyler, "Brüksel çok güzel, biraları çok iyi" demiş.-Tyler, henüz 5A'yı izlememiş! Vakti olmamış-Derek'in yeni bir hayata adım attığını söylemiş, bir anlama Scott'a sorumluluk vermiş.-Hayali, 'mutlu olmak ve insanları mutlu etmek'.-Tyler, Derek'in her sezon farklı bir karaktere sahip olduğunu söyledi. -Bir hayran, 'En sevdiğin karakter?' diye sordu. Tyler "Bunun cevabını bilen var mı?" dedi. Hayranlar ise "Stiles" diye bağırdılar :'D .-Tyler eğer Derek'i canlandırmasaymış, Stilesi canlandırmak istermiş.
Bu bilgiler için Beyaz_cikolataa adlı okuyucuya ve bu bilgileri kullanmama izin verdikleri için Teen Wolf-Genç Kurt adlı sayfaya teşekkür ederim.Eğer sayfayı ve okuyucuyu merak ederseniz linkleri yorumda olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEEN WOLF REPLİKLERİ
RandomTEEN WOLF REPLİKLERİ 2 ADLI KİTAPTA BÖLÜM YAYINLAMAYA DEVAM EDİYORUZ :)