Tyler Lee Hoechlin 11 Eylül 1987 doğumlu ABD'li aktör. Özellikle Azap Yolu filmi bilinir. Filmde Tom Hanks'in oğlunu oynamıştır. Son zamanlarda ise Teen Wolf adlı gençlik dizisinde Derek Hale karakterini canlandırmaktadır. Ayrıca profesyonel olarak da beyzbol oynamaktadır. Tyler Hoechlin, Lori ve Don Hoechlin'in oğlu olarak Corona, Kaliforniya'da doğdu. Travis adında bir ağabeyi, Carrie adında bir ablası ve Tanner adında bir küçük kardeşi vardır. Yedi yaşına beyzbol oynamaya başlayan Hoechlin daha sonra Arizona Üniversitesi ve Northwoods Ligi takımı Battle Creek Bombers'ta oynamıştır.2008 yılında UC Irvine Anteaters'da oynadı. Tyler dokuz yaşındayken dizilerde oynamaya başladı. 2002 yılı Road to Perdition filmindeki Michael Sullivan Jr rolünü oynamak için iki bin aday arasından seçildi.[3] 2003 yılında 7th Heaven dizisinde Martin Brewer karakterini canlandırmaya başladı. Dizideki rolü sayesinde, 2004 ve 2005 yıllarında Teen Choice Ödülleri'ne aday gösterildi.
2007'de CSI: Miami dizisinin altıncı sezonunda bir bölüm oynadıktan sonraAlacakaranlık Efsanesi'nde Emmett Cullen rolünü oynamak için seçilen Tyler bu rolü oynamayı reddetti. 2008 yılında Amanda Seyfried, Hilarie Burton ve Elisabeth Harnois ile birlikte bir TV filmi olan Solstive'de Nick rolünü oynadı. 2009 yılında Castle ve My Boys dizilerinde oynadı.2011 yılından bu yana Teen Wolf dizisinde Derek Hale rolünü oynamaktadır.
Buddy Tv tarafından yapılan "2011 yılının Televizyondaki En Seksi Erkekleri" listesinde 3. sırada yer aldı.
2003'ten 2005'e kadar aktris ve şarkıcı Candice Accola ile ilişki yaşadıktan sonra 2009-2012 yılları arasında Tyler, aktris ve dansçı Rachele Brooke Smith ile görüldü.Kasım 2012'den beri Britanny Snow ile beraberliği bulunmaktadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEEN WOLF REPLİKLERİ
RandomTEEN WOLF REPLİKLERİ 2 ADLI KİTAPTA BÖLÜM YAYINLAMAYA DEVAM EDİYORUZ :)