-Bu sezon Lydia ve Parrish ilişkisi ilerliycek ve onları birbirine çeken bağın ve doğa üstü yeteneklerin ne olduğunu öğreneceğiz.
-Aiden'ı tekrar göreceğiz ama günümüzde değil.
-Bu sezondaki canavar başarılı bir Kimera.Üzerinde hala çalışıyorlarmış ve çok güçlüymüş.
-Bu sezonun finali çok iyi bitecek.Scott ve sürüsü bir araya gelicek.6.sezonda 10'ar bölüm olursa farklı hikayeler işlenecek.
-Jeff diziyi herkesin öldüğü her şeyin mahvolduğu bir final istemiyor.Bu konuyu Posey ile konuşmuşlar ve "Macera devam ediyor." gibisinden bir final istiyorlarmış.Ayrıca Poseyle Teen Wolf filmi hakkında konuşuyolarmış.
-Bu sezon korku olucak ama aksiyon daha çok olucak ayrıca hepimizin özlediği espriler geri dönücek daha olumlu ve umutlu bir sezon olucak.
-Jeff henüz dizinin finalini düşünmemiş sadece sezondan sezona finalleri düşünüyormuş.Dizinin finalini düşünmenin baskı yaratıcağını söylemiş.
-Jeff Tyler Posey olmadan diziyi yapamıycağını söyledi.Bir hayran "Dylan'ı kaybedebilir misin?" diye sordu ve Jeff "Bilmiyorum ama o çok büyük bir film yıldızı oldu onu kaybetmeye kendimi hazırlayabilirim bir noktada onlar da beni kaybetmek zorundalar." dedi.
-6.sezon hakkında bazı fikirleri varmış.
-Dizideki canavar evreni genişlesede vampirlere ve zombilere asla yer olmayacakmış.
-Yeni yaratıklarla ilgili 6.sezon onları heycanlandıran fikirleri varmış.
Arkadaşlar şu an spoilerlardan beni takmıycağınızı biliyorum ama 2.kitaba geçmek zorundayım.Çünkü bölüm paylaşabilceğim sayfa kalmadı.Yeni kitabı Teen Wolf Replikleri 2 adında şimdi açıyorum. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEEN WOLF REPLİKLERİ
De TodoTEEN WOLF REPLİKLERİ 2 ADLI KİTAPTA BÖLÜM YAYINLAMAYA DEVAM EDİYORUZ :)