Sonu Maviliğe Çıkan Sokakların Var Benim.Derdimi, Hüzüntümü Kendimden Alıp Uzaklaştıran Dalgalarım Var.Ne Zaman İçim İçime Sığmasa Sıcak Kum Tanelerinin Arasına Atarım Bedenimi. Derinlerden Gelen Dalgalara Bakarım Öylesine ,Gemilere Dalar Gözlerim. Kalkar Ayağa Yürürüm Mavi İle Yeşilin Birleştiği Huzura Doğru.Ayaklarımı Daldırırım O Soğuk Suya.
Ne Zaman Gelsem Buraya, Çok Şanslı Olduğumu Anlarım.Sokaklarımın Denize Çıktığını Bilmek Bile Süsler Düşüncelerimi.Martılar İle Paylaşırım Ara Sıra Sıcak Yarım Kalmış Simitlerimi.
Kızıllık Maviye Doğru Yayılmaya Başladı,Siyah Usulca Örttü Mavinin Üzerini.Kıyıya Doğru İlerledim. Çıktım Yavaş Yavaş Soğuk Suların İçerisinden.Islak Ve Üşüyen Ayaklarımı Kumların Üzerinde Yavaşça Gezdirdim.Denizi Arkamda Bırakarak Yürümeye Başladım. Sokak Başına Geldiğimde Bizim Güler yüzlü Balıkçımıza Dudağımı Yana Doğru Kıvırarak Hafif Bir Tebessüm Bıraktım. Bir Sokak Ötede Olan Evime Doğru Attım Adımlarımı.Kapının Önüne Geldiğimde,Sokağımızın Kedisi Bana Doğru Gelerek Ayağıma Sürtündü. Nazikçe Kafasını Okşadım ve Anahtarımı Çıkararak Kilidi Açtım.Kapıyı Usulca Kapattım.Odama Doğru İlerledim,Dolabımdan Bir Tşört Ve Pijama Çıkardıktan Sonra Sıcacık Yatağıma Uzandım.Gözlerimi Kapattım,Mışıl Mışıl Uykuya Dalmadım.Ah!Yine Uyuyamadım. Yerimden Doğruldum,Karmakarışık El Değmemiş Masama Bir Göz Attım Ve Nihayet Bir Uçta Kalmış Kalemimi Buldum.Pencerenin Önünde Duran Boş Kağıtlara Doğru Sessizce Attım Adımlarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Sokak
Short StoryAh, hiç unutamayacağım kırgınlıklar birikti içimde, anlatamadım. Anlamadın beni, ciğerimin nasıl yandığını hissedebilseydin keşke.