4.časť

6.3K 123 22
                                    

Harry:

Bola tak nadherna. To telo ach. Pozoroval som ju ako sa sprchuje,možno si myslite že som uchyl ale je nadherna. Chcem aby bola moja mala baby girl. Vliezol som zaňou do sprchy. Začal som ju pozkavať. Prve protestovala ale potom sa mi poddala.

Keď moj prst vchadzal a vychadzal z nej tak krasne vzdychala. Ach keby tu nebol ten jej kamarat tak ju tu hned pretiahnem,ale nemožem. Musim si ju este poriadne pripraviť a až tak ju môžem odpaniť.

Kde som teraz a čo robim?
No ležim v spalni a rozmyšlam nad El. Nad tym ako ju budem bozkavať,to ako bude kryčať moje meno keď jej moja pusa bude robiť dobre.
To keď jej bude moje pero prechadzať po vchode a ona bude chcieť aby som donej čim skôr vošiel.
Ach už teraz mi stoji. Bože tlačia ma boxerky.
Rozmyšľal som ako dostat El od Louisa. Pitrebujem sa nutne urobiť a sam keď si to robim neni take užasne.

Zišiel som dole po schodoch a nakukol do obyvačky. El pozerala telku a ten jej kamarat už spal takže bod premňa.
Prišiel som k mel a sadol si kunej.
"Pod somnou nachviľu musime sa porozpravať," zašepkal som jej. Bolo vidno že chviľu vaha ale nakoniec prikivla.
Išli sme do našej spalne a zamkol som zanami. Prve nechapavo hľadela ale keď som ju začal bozkavať tak pochopila.
"P-počkaj toto nemôžeme!" Povedala a odtiahla sa odomňa.
"Tužim potom asi tak isto ako ty." Tiež som odpovedal a sadol si na postel.
"Ja ale si môj nevlastny otec!!" Vykrikla
"Teraz som tvoj daddy baby girl a ver tomu že ti viem urobiť taku rozkoš ako nikto iny." Pozerala namňa ale nakoniec prikivla. Usmial som sa sam preseba.
"A teraz pravidla. Nesmieš s nikim inym spať,otomto nikomu nepovieš a keď si ťa zavolam tak urobiš čo budem kazať fajn?"

"Je to sice nahlavu ale dobre. Ale mam podmienku" och tak toto nevešti nič dobre
"Hovor "
"Keď sa mi to nebude pačiť tak s tym prestaneš. A začneme až od zajtra keď tu nebude Louis" prikivol som. Zobrala sa a odišla dole.

Nečakal by som že bude až taka dračica a hneď bude suhlasiť. Ale asi si to dneska užila keď suhlasila.

Nazory?
Mam to nechať alebo zmazať?
Veľmi malo to čita ľudi tak usudzujem že sa to nikomu nepači .... ☺

Daddy h.sOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz