"P-p-päť" ,"šesť" z poslednych sil som mu odpovedala a s uľavou si oddichla že to mam už za sebou.
Išla som sa postaviť a zliesť z jeho kolien no strašna bolesť ma zastavila....Elizabeth:
Harry ma zodvihol zo zeme a položil ma do postele. Pohladkal ma po lici a postavil sa a odišiel z mojej izby.
Nechapala som prečo bol alebo skôr je taky bezcitný. Ako prve mi vynada,potom ma zbije a nakoniec len tak odide? Je važne divny.
Prestala som premyšľať nad harrym a snažila sa dostať do kupeľne čo sa mi asi po 15 minútach podorilo. Postavila som sa pod teplý prud vody a zaťala som od bolesti zuby. Moj zadoček bol v jednom ohni a moje oči sa plnily slzami. Už som to nevydržala a rozplakala sa uplne. Zrazu som na svojom páse ucitila ruky - harryho ruky.
"Boli to veľmi však?" zachrapčal mi do ucha a hlavu si oprel o moje plece.
"Hmm" iba som prikivla a ďalej sa unášala jeho bozkami na mojom nahom pleci.
"Prepač...ja len chcem aby si ma počuvala,nemám rád keď niesu veci podľa mňa"
Robi si zomňa snaď srandu? Pff a vraj prepač...toto mu len tak ľahko neodpustim tym som si istá.Pozrela som sa hore naňho a pokrutila hlavu v zápore, následne som si zmyla penu z tela a zabalila sa v osuške. Odišla som do mojej izby kde som si nasledne obliekla dlhe tričko a spodne prádlo. Ľahla som si do postele a pomaly sa unášala v riše snov.
Rano som vztala s dosť mizernou náladou. Dneska mi má prisť mama a ja sa naňu "strašne" teším. Ešte že je pondelok a ja budem v škole, je to dosť divne keď sa tešim do školy no nie? Ale je lepšie byť v škole s Niallom ako doma s Hazzou a Mamou. Čo mi pripomina že sa musim začať chystať do školy inač budem znovu meškať.
Rychlo som sa osprchovala, maľovať sa mi vôbec nechcelo a tak som si urobila len obočie a dala si krem na tvar. Obliekla som si červene tielko a sive teplaky.... Je nezvyčajne nosiť do školy teplaky ale ja ich nosim vždy keď mam mizernu náladu a dneska nato je pravy čas.
Oblečena som zišla dole po schodoch a obula som si converse a dala si hrubu mikinu na seba. Zobrala som si tašku a rychlim krokom odišla z domu. Keď som za sebou zatvorila dvere som si hlasno vydychla s uľavou že som nestretla Harryho.Pred školou som sa stretla s Niallom a išli sme do školy. Všetci nanás hadzali divne pohľady a šepkali si veci typu "určite s nim spala", " kurva jedna",
Atď. Pokrutila som nad tým hlavou a ďalej išla po chodbe smerom ku svojej skrinke. Mala som vyhodu tu že Niall ju mal hneď oproti mne a nemuseli sme na seba čakať dlho.
Prva hodin matika. Ach jak ja ju nenavidim,najradčej by som sa podkopala pod zem ako byť na matike.
S povzdychom som sa odobrala do triedy ale bez Nialla lebo ten mal Anglinu. Sadla som si do lavice a vybrala si potrebne učebnice na tento neznesitelny predmet zvany matika.
"Alee naša mala El je v škole" ach a toto bol Zayn. To som vam ešte asi nepovedala že? No takže Zayn je taky školsky "bad boy". Nemame sa vôbec v laske. On ma priam nenavidi a ja jeho tiež.
" ale naš maly exot je v škole" vratila som mu takzvany "uder" aj keď to bolo skôr trapne.
"Kto ti vyberal to oblečenie? Stavim sa že tvoj doposial nepoznany foter" ou tak toto nemal.
Nemam rada keď niekto hovori o mojom otcovy či dobre alebo zle. Ja sama neviem kto to je ale mam potrebu ho braniť.Pozrela som sa na neho a podišla ku jeho lavici.
"Zopakuj čo si to povedal!" postavila som sa priamo pred neho a čakala keď to vyslovy alebo aspoň sa ospravedlni ale čo som mohla čakať od "bad boya" že?"To že tvoj otecko nevie vyberať oblečenie. Vlastne čo je to za otca keď vlastnu dceru opusti no nie? Ale ja ti poviem je to len Chudaaak " nevydržala som to a moja päsť sa spriatelila s jeho tvarou.
"Parkerova! Do riaditeľne a to hneď" ou tak toto bude zle.
Tak a mate tu ďalšiu časť :) Komenty a Votes potešia :) :*
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Daddy h.s
Подростковая литература"Byla jsi tak zlobivá, daughter." "Omlouvám se." "Ohni se, sweetheart...musím ti naplácat" Príbeh plny sexuality,nadávok,nasylia....