5.časť

6K 102 13
                                    

Elizabeth:

Ako som to mohla dovoliť? Ako som mohla kivnuť nato že budem jeho baby girl? Som važne hrozna. Však je to môj nevlastny otec! Ale priťažlivy otec ozvalo se moje svedomie.
Bože už sa rozpravam sama zo sebou je to normalne? Ja myslim že nie.

Počas premyšľania ma vyrušil mobil ktory začal pipať čo oznamovalo sms.

Louis : Čau suka,čakam ťa pred dverami tak pohni so svojou peknou riťkou a šupuj dole,ideme do centra.
El: už idem ..

Išla som sa pripraviť. Obliekla som si čierne dzinsy s vysokym pásom,biely crop top a biele vansy. Zišla som dole a otvorila Louimu. Doma som bola sama takže to bol bod premňa. Nastupila som do jeho auta a išiel sa smer centrum.
Cesta bola velkom zaujimava už iba z toho že sme spievali a smiali sa na cele auto.
Pred nakupakom Louis zaparkoval a my sme vystupili.
"Tak do ktoreho chceš ist ?" Tak toto bola moja najťahšia odpoveď. Bolo tu priliš veľa obchodou.
"Poďme do každeho zaradom "
prikivol a tak sme išli. Prvy bol New Yourker. Potrebovala som niejake trička,rifle,teplaky atď. stručne obnoviť šatnik. Mam dosť penazi od mami na učte takže fajne.

Tak ako sme povedali tak sme aj urobili. Nakupila som si plno veci a Louis to iste. Je až divne že nakupujem s chalanom. Ale je podľa mňa lepši poradca.
S plnymi taškami sme sa odobrali do reštauracie. Sadli sme si ku stolu a čakali na obsluhu. Prišiel ku našmu stolu strašne zlaty a sympaticky čašník. Usmial sa nanás a opytal sa že čo by sme si dali.
"Ja si dám šalat s kuracim mäsom ".usmiala som sa naňho a on si to zatial zapisal.
"A ja si dám špagety." Odpobedal louis a on len prikivol.

Za ten čas čo nam doniesli jedlo sme sa smiali na ľuďoch čo mali jedlo po tvari,rozpravali sa...
A potom sme začali jesť.
Musim uznať ten šalat bol vynikajuci.
"Čo robiš zajtra? " opytal sa ma Lu a ja som len pokrčila ramenami.
"Ani neviem. Harry by mal byť v robote takže budem mať volny dom." Aspoň dúfam...
"Dobre keď tak si pišeme. Inač čo je Harry zač?" A mňa to napadlo tiež. Čo je harry zač? Ani ho poriadne nepoznam. Ale musim oňom zistiť čo najviac.

"Vlastne oňom nič neviem až nato že je mamin priateľ,je bohaty,ma firmu ktorej nazou ani neviem a vlastní 4 firmi. A ma 35 rokou."

"To je dosť malo nemysliš?"

"Vlstne ano ale nejako ma to nezaujima pokial je mama šťastna."

"Dobre ideme?"
Iba som prikivla a iši sme. Nasadli sme do auta a Lu ma odviezol ku mne domou. Pred domom som sa objala s Louisom a zobrala si tašky. Išla som odomknuť keď v tom sa otvorili dvere a uvidela som nasraty vyraz Harryho.

"Kde si kurva bola???" Ou tak toto bude zle...

Viem dlho nebola ,ale pišem ešte ďalšie dve story ale na tuto som si našla čas.
Koment&Votes

Daddy h.sWhere stories live. Discover now