9.časť

5.3K 94 54
                                    

E: mami?
M: bože el kde si? Je už veľa hodin pod domou!
E: je mi fajn mami a o chvilu pojdem domou
M: no dobre a to čo bolo v škole sa nehnevam tak priď čim skôr
E: akoto že sa nehnevaš?
M: vieš bol tu Zayn..

Harry:
Mal som neskutočne nervy na Elizabeth. Ako si vôbec môže dovoliť povedať že v jej živote nehram žiadnu rolu? Že som preňu nikto? To predsa ja jej robim dobre , to ja sa oňu staram ! ....Je sice pravda že som ju zbil ale myslim že každy otec by to pochopil . Raz za čas mala otcovska nezaškodí.

Z premyšľania ma vyrušil zvonček . Vedel som že to bola El a tak som sa neunuval ani postaviť a isť jej otvoriť. No keď zvonček neprestaval zvoniť som sa naštvane postavil a otvoril dvere. V dverach stal nejaky chalan vo veku asi ako je El.

"Čo chceš?" opytal som sa aj keď nie veľmi slušne ale určite zobudil Emyli ( mamu el. ).

" Viete som Zayn a ja som ten chalan s ktorym sa vaša dcera pobila " och tak to aby si nedostal ešte aj odomňa pomyslel som si.

"Poď ďalej a aspoň mi vysvetli čo sa v skutočnosti stalo lebo El utiekla a ešte sa nevratila" z poza môjho chrbta sa ozval hlas Emyli. Zayn iba prikivol a vošiel dnu. Sadli sme si do kuchine a on začal hovoriť.

" No viete Ja a El. sa vôbec nemame v láske. Vždy mame na seba blbe poznamky a provokujeme sa. Teraz to prišlo až priďaleko. Bol som nikto a tak som sa stal tym "bad boyom" a každeho uražal v ratane vašej dcery. Dneska som to prehnal a začal hovoriť o jej otcovy . A preto som aj tu aby som sa jej ospravedlnil a vam vysvetlil všetko a hlavne aby ste neboli naňu nahnevany pretože ona mi len strelila facku nič viac. To ja som to zavinil nie ona. " Nevedel som čo mam nato povedať. Bol som naštvany ale aj smutny zato aky som ku El bol. Ani som sa nenazdal a moja päsť sa stretla so Zaynovoy tvarou. Emyli zhýkla pretože to nečakala no vlastne ani ja nie.
"Zober sa a vypadni domov, a keď ťa ešte raz uvidim u Elizabeth tak skončiš horšie" povedal som mu a on so strachom v očiach odišiel.

Zayn:
Musel som sa jej isť ospravedlniť pretože som s chalanmy uzavrel stavku a nechcem ju prehrat. Som chalan ktory ma baby iba do postele proste žiadne city iba čisty sex. A tak som sa s chalanmy dohodol že ak do mesiaca skonči umna v posteli tak mi daju 500 dolarov a 3 krabičky cigariet. Myslim že je to slušny obchod. Už mam iba 30 dni nato aby som dokazal že mne padne do postele každe dievča.....

Ahojte:) veľmi ma mrzi že ste na časť museli cakat tak dlho ale boli sviatky, oslavy a učenie. Nie nezabudla som navas len som nemala nejak veľa času a napadov nato aby som vam mohla časť napisať skorej :'( . Ale pokusim sa to napraviť a pridavať časti častejšie :) A aby som nezabudla tak sice oneskorene ale Šťastny novy rook :)))
Komenty určite ku tejto časti a aj ku ostatnym potešia :) Mam vas rada :)
Ak mate zaujem tak mi napiste do spravy vaš instagram a ja si vas pridam :) ahojte :3

Daddy h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang