Elizabeth:
"Elizabeth okamžite vstaň a padaj do školy ".krasne prebudenie že?
Moja mama je strašne pristna čo sa tyka školy. Je schopna mi dať aj za 2 zaracha ale je to proste moja mama a ja ju musim rešpektovať.
Tak ako nakazala som aj urobila a začala som pomaly vstavať z postele. Rychlostnom čase som sa osprchovala,vysušila si vlasy a obliekla si biely crop-top, čierne džinsy, bordovy svetrik a bordove vansky.
Sme celkom bohaty takže si móžem dovoliť značkove veci ale nejako to nevyuživam, peniaze niesu všetko. Ja peniaze neberiem ako samozrejmost.
To že mame peniaze neznamena že som šťastna.
Každy by sa somnou kamaratil lrn koly tomu že moja mama je pravnička a zaraba dosť slušne.
No ale späť k veci. Obliekla som si pripravene veci a zisla dole po schodoch sa najesť.
"Ahoj mami ".pozdravila som mamu a už mi na tanier davala lievance s javorovim sirupom.
"Ponahľaj sa domou zo školy niekoho ti predstavim ".ach to bude zase jej "priateľ" na par dni. Už parkrat si tu dovliekla mužou a všetci ju chcely len koly peniazom...
Prikivla som a utekala si do izby po tašku s učebnicami.
Zo stolika som zobrala svoje kľuče od auta a išla som ešte aj pre Molly.
Asi dom sa vam zabuxla zmieniť že už mam vodičak. V amerike je poboleny už od 16rokou. Mi sme v NY takže fajn. Mam laborginy čiernej farby. Je to moja laska.Pred Molly blokom som zatrubila a ona už utekala kumne a nasadla na sedadlo spolujazca.
"Ahoj " pozdravila ma naco som sa jej odzdravila a isli sme do školy.Škola išla strašne pomaly a ja som rozmyšľala s kym moja mama chodi no dozviem sa to až doma. Pred domom som uvidela nezname auto BMW a take mama nema takže to bude ten chlap. Vošla som do domu a išla hneď do izby. Nepotrebujem vidieť toho idiota. Moja mama ma 36 tak dufam že ten dedko nema 50+.
"Elizabet pod do obyvačky hneď!" Mama namna zakričala z obyvačky tak som odišla dole.
Vošla som do izby a uvidela ho!
Mal hnede kučierky,zelene oči,užasnu postavu a tie pery! Och už teraz som mokra.
"No čo si chcela?" Nemienim prednim ukazovať že ma priťahuje
"El toto je môj priatel Harry Styles a bude sa kunam sťahovať" čo sa bude?? Tak toto nie!
"Dobre že si sa ma opytala či s nim tu chcem byť, a ešte lepšie že ak tu ma holly prespať tak dobre že nedostaneš poražku ale on kľudne že? " začala som ponej vrieskať. Nevydržala som to a rozbehla sa do izby kde som sa nasledne zamkla a išla si ľahnuť.Tak tu je oficialne prva časť:) zmazať/nechať?
CZYTASZ
Daddy h.s
Dla nastolatków"Byla jsi tak zlobivá, daughter." "Omlouvám se." "Ohni se, sweetheart...musím ti naplácat" Príbeh plny sexuality,nadávok,nasylia....