Capitolul 1

1.3K 50 10
                                    

*A doua zi dimineata.*

Era ora 07:00. Nu am putut sa dorm. M-am tot gandit la mica mea cearta cu Tim. El chiar ma iubeste....
Ma ridic din pat si imi iau tricoul lui pe mine. Cobor jos sa pregătesc ceva de mâncare, dar când ajung jos cina era deja pregătită. Ma uit in jur si nu era nimeni. Ridic din umeri, ma aşez la masa si incep sa mănânc.

- De ce te-ai trezit asa de dimineata? Spune Tim coborând pe scări.
- Nu am putu sa dorm si imi era foame. Spun eu cu gura plina.
- Ai stricat toata surpriza. Am vrut sa iti aduc mâncarea sus in camera.

Felicitări, ai reusit sa strici totul, again. Spune Cimentel.
Avea dreptate , dar preferam sa îl ignor.
Am terminat de mancat si m-am ridicat de la masă.
- Si... Ce vrei sa facem azi?
- Nu stiu. Ma gândeam sa mergem pe plaja..... Spune Tim inca somnoros.
- Ok.

Urc sus imi iau un tricou si o pereche de pantaloni scurti negrii. Tim se îmbracă si el si porneste masina , eu închid usa si urc in masină. Pornim spre plajă.

*Pe plajă.*

Eu si Tim ne plimbam de mana.
- Si....Ce crezi ca va fi?
- Ce?
- Copilul. Fata sau băiat?
- Pentru mine nu contează. Orice ar fi eu o sa imi iubesc copilul.
Eu zâmbesc si imi las capul in pământ si ma uit la picioarele mele care sunt atinse de apa marii.
- Am obosit. Hai sa stam jos.
- Ok. Spune Tim si incepe sa rada.
- De ce râzi? Intreb eu .
- Doar asa.
- Doar asa?
- Da.

Stam cateva minute pe plaja si apar si Sorina si Black.
- Ce faceti lenesilor? Spune Sorina râzând.
- Ha ha. Foarte amuzant. Spun eu. Dar voi ce căutati aici?
- Nu ti-a spus Tim.
- Nu. Ce trebuia să imi spui? Ma uit la el încruntată încercând să mă abtin din ras.
- Pai ma gândeam sa ne uitam la apusul de soare si sa ramane pe plaja peste noapte. Cu cortul bineinteles.

Eu am inceput sa sar de fericire când am auzit acest lucru. Imi plăceau iesirile cu cortul.
Deodată aud o melodie de la un restaurant de pe plaja. Încerc sa aud ce melodie e. Nu reusesc. Ii las pe cei trei pe plaja si pornesc spre restaurant. Cand ajung acolo il intreb pe proprietarul restaurantului daca pot sa dau muzica mai tare. El imi da voie sa o dau mai dare si la radio era melodia "How deep is your love". Sorina aude melodia ii ia pe cei trei băieti si vin spre restaurant. Ea aleargă catre mine si incepe sa cânte. Am inceput sa cântăm si sa dansăm in restaurant.

I want you to breathe me in
Let me be your air
Let me roam your body freely
No inhibition, no fear

How deep is your love?
Is it like the ocean?
What devotion? Are you?
How deep is your love?
Is it like nirvana?
Hit me harder, again
How deep is your love?
How deep is your love?
How deep is your love?
Is it like the ocean?
Pull me closer, again
How deep is your love?

Oamenii au inceput sa ni se alăture rand pe rand si am facut o petrecere de nedescris.
Un om ciudat a venit la mine si mi-a spus......

Vreau sa va ţin putin in suspans. Sper sa va placa ce scriu. Capitolul e cam scurt , dar ma revansez data vigoare. :)
Scuzati greselile. :))

DRAGOSTE INTAMPLATOARE (Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum