*Din perspectiva Sorinei*
Ce idiot.... De ce o înseală pe Abby? De ce a mers la casa curvei ăleia?
*Acasă*
-Abby!!
-Sunt aici sus! strigă ea
-Vi putin te rog?
-Imediat.Astept ca Abby sa coboare scările. Cum sa ii spun? Imi e frica sa nu se supere prea tare si sa faca ceva nebunesc.
-Da! spune ea plina de fericire
-Ce e cu bucuria asta? spun eu zâmbind.
-Aaa. Nimic.
-Ok.
-....
-Abby...Trebuie sa iti spun ceva!
-Da. Ascult. spune ea inca zâmbind.
-Pff...Ce greu e...
-Spune odata! spune ea nerăbdătoare.
-Abby.... l-am vazut pe Tim la casa curvei ăleia.Abby incepe sa plângă. Nu stiam ce sa fac. A fugit în camera. Eu m-am panicat si am iesit din casa.
*Din perspectiva lui Tim*
Am plecat de la Ada. M-am gandit mult la Abby , asa ca am mers acasă la Sorina sa o vad pe Abby si sa ii spun tot.
*Acasă la Sorina*
Ajung in fata portii. O vad pe sorina ca sta pe scări gândită.
-Sorina?
-Ce e? Ce vrei idiotule. se trezeste ea ca dintr-un vis
-Am venit sa o vad pe Abby.
-Ea nu vrea să te vada pe tine. Spune ea din ce in ce mai răstit.
-De ce?Nu apuc bine sa spun asta, ca Abby apare la usa cu ochii in lacrimi.
-Ce sa întâmplat? spun eu îngrijorat
-Nimic. Pleca.
-De ce? Am venit sa imi cer scuze pentru tot.
- E prea târziu. Spune ea si trânteste usa.Nervos, am sărit gardul si am mers in fata usii. Am inceput sa bat cu pumnul în usa si sa o rog pe Abby sa imi deschidă, dar tot ce auzeam era vocea ei trista care ma ameninta ca o sa cheme politia.
Am plecat acasă! Dar nici casa nu mai era la fel fara ea. De ce? Pentru ca o iubesc prea tare. De ce tot timpul ii fac rău? Pentru ca vreau sa o tin aproape de mine.
Imi este frica sa nu o pierd. O iubesc prea tare.Mda . Capitol extrem de scurt. Am sa public in seara asta continuarea capitolului. Nu am mai postat de mult pentru ca...... Mda. Sorry. O sa ma revansez.
Scuzati greselile. ❤
CITEȘTI
DRAGOSTE INTAMPLATOARE (Volumul 2)
RomanceVolumul 2 de la cartea "Dragoste întâmplătoare" de Deeadanger.