Capitolul 6

590 39 17
                                    

Era noapte. Eram doar noi trei. Eu, Abby si prichindelul nenăscut.
Ne-am asezat pe nisipul rece si dupa un lung moment de tăcere, an zis:
- Sti? Uneori, cand tu dormi, eu ies pe balcon si ma uit la cerul înstelat.
- Serios? Si ce vezi?
- Niste lucruri si locuri necunoscute, care ma fac sa ma gandesc la cat de norocos sunt ca te am pe tine .
- Sunt chiar asa de importantă?
- Nu. Tu esti tot ce am eu mai de pret, esti cel mai rar diamant gasit vreodata.
- Nu m-am fi gândit la niciodată. Adică.....Nu a mai exista cineva mai important pentru tine...?
- Da. Bineinteles. Mama....
- Dar ce sa intamplat cu ea? Nu mi-a povestit niciodată...
- Ei bine.....Mama a fost o persoana deosebita, frumoasă, iubire....
- Cum adică....Era?
- Mama nu mai e demult printre noi. A fost ucisă de acel om pe care eu ar trebuii sa il numesc "tata".

Au început să imi curgă lacrimi pe obraz.

- Scuze. Imi pare rau. Nu stiam. Spune Abby rusinata.
- Lasa nu e nici o problema. Nu aveai de unde sa sti.

Buun. Deci... Imi cer scuze de lunga mea pauză, dar am crezut ca nu va place ce scriu si m-am oprit pentru ca nu am vrut sa stric farmecul cărții.
Acest capitol nu e prea interesant, dar am sa mai scriu....
Scuzati greselile.

DRAGOSTE INTAMPLATOARE (Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum