Merhaba ilk hiyayem oy verirseniz seviniriz . Multimedia *****SEMİH ***
Gözlerimi yeni güne açarken saatin çalmasıyla iyice kendime geldim.Yatağımdan ayaklarımı sarkıttım ellerimle gözlerimi avuşturarak ayağa kalktım
Lavaboya gittim ve elimi yüzümü yıkadıktan sonra odama geri döndüm.Ablam ise çoktan giyinmişti yanından geçerek dolabın kapağını açtım ve okul kıyafetlerini yiydim.
Bej rengi pantalonumu giydikten sonra turuncu renkteki lakosumu giydim karşıdan bakıldığında portakal gibi göründüğüm kesindi.Bu boş cümleleri kafamın bir kenarına itip sandalyenin üzerine bırakmış olduğum siyah ceketimi giyerek mutfaga gittim.Hızlı bir şekilde kahvaltımı yaptım .Babam ve kardeşim hemen çıktılar aslında bende onlarla giderdim ama yürümek her zaman rahatlatıyor.
Hızla çantamı almaya gittim Ablam ise hemen hazırlanmş okula giçmişti bile. Ablam lise
sonda fen lisesinde okuyordu onun aksine ben sıradan anadolu lisesine gidiyordum. Annemi öptükten sonra çantamı alıp okulun yolunu tuttum.
Buğün taşlı yoldan gidecektim asında 7-8 dk süren bu yol benim düşüncelerimle 15 dk sürüyordu.
Okula geldiğimde çoktan zil çaldı ve ben sıranın en arkasına geçtim. Okulun içine girince sınıf defterini aldım ve 2.katta ki 10/C ye yani sınıfıma gittim evet ben sınıf başkanıyım .Sınıfa girince selenin yanına oturdum .Onunla bu sene tanışmamıza rağmen iyi arkadaş olmuştuk.Selenin mat defterini geri verdim,2 gün önce okula gelmediğim için defterini almıştım.Birden içeri hakan girdi o gıçık gülümsemesiyle "selam " diyerek yerine oturdu.Selen "bu tavırlarına gıcık oluyorum" dedi bende " duygularımız karşılıklı "dedim ve güldük çünkü hakanı sevmiyorduk.Çünkü kopya çekip bizden yüksek alıyordu.Biz hakkımızla alıyorduk ama onun yüksek alması canımızı sıkıyordu.Sırf bu konu için rehberlikçiyle konuşmuştuk.Selen bana dönünce ne olduğunu anlayamadım sonra kaş göz yapınca sınıftan oktayın girdiğini gördüm, of bu sınıfta hiç rahat yok mu? Her sabah bu insanları görmek zorunda mıyız? Oktay sınıfın hatta okulun en yavşağıydı.Orta boylu,sıradan türj erkeğiydi , O bizimle pek konuşmazdı çünkü bizim yanımıza oturduğunda ,biz kalkıyorduk, bu gibi tepkilerimizden sonra bizle pek sohbet kurmuyordu.Tekrar selene baktığımda , sarı saçlı, zayıf ama bi o kadar da gözlüklü güzel bi kız görüyorum.Buse ise bu sene tanıştığım bi arkadaşımdı biz genlede 3 kız takılırdık. Ona baltığımda ise orta boylu, siyah saçlı ve komür kadar siyah gözleri vardı.Sınıfa öğretmen girince düşüncelerimi hemen aklımdan çıkardım .Hocanın kaç kişi yok demesiyle hızla sınıfı saydım .27 kişiydik ama 1 kişi yoktu hızla kimin gelmediğine baktım hocaya selim 49 yok diyerek yerime oturdum.Sıkıcı bir ders saatinden sonra selen 'in " burçin hadi dışarı çıkalım " cümlesiyle yanına gittim çoktan kapının önüne çıkmıştı. Hemen yanına gittim ona bi bakış attığımada " herzaman ki buse sınıfta kalcakmış " dedi. Hiç konuşmadan kantine gittik. 2 çikolatalı süt alıp kantinden çıktık.O sırada onu gördüm çağlar biliyorum beni sevmiyor ama onu görünce hemen moralim bozuldu. Birini sevdiğinizde siz mutlu olursunuz ama ben onu sevdiğim için pişmanlık ve sadece acı duyuyorum. O sırada bana dönünce ne yapacagımı şaşırdım önüme dönerek hızla selinin arkasından gittim. Bizi pek kimsenin görmeyeceği ağaçlık bi alana gittik burası bizim gizli alanımızdı. Çikolatalı sütlerimizi içerken bi yandan da gelecek hakkında konuşuyorduk. Selen toiıp istiyordu ben ise spikerlik , tabi ki de spor spikerliği , tıp hzırlıkla beraber 6 yıl olduğu için ben ondan önce mesleğe atanacağım hayalleri kurarken ona dödüm ve " ohoo sen üniversite okurken ben , ispanya da futbol maçındaki erkekleri dilizliycem ya yazık sana " diye şaka yaptım. Anında ikimizde gülmeye başladık. Selen bir anda gülmeyi kesip bena kaş göz yapınca anlamdım , sonra arkamdan birinin sesini duydum " biraz konuşabilir miyiyiz" deyince hızla sesin geldiği yere dogru yüzümü döndüm. Semih 'in burada ne işi vardı ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar
Romance"Senden nefret ediyorum " yüzüne tükürürcesine bağırdım . Şaşkın şaşkın bana bakarken sinirlendiğini hissediyordum. "Ben sanki seni isteyerek bırakmadım anlasana ,ailem yangında ömüştü çığlıkları hala kulaklarımdayken nasıl seninle h...