Excursia la munte.

536 42 4
                                    

Povestit de Baekhyun
Ne-am trezit la cinci dimineata si ne-am pregatit de plecare. La ora sase eram deja in drum spre multe.Kai Lay si Kris dormeau Sehun si Luhan faceau selfiuri Chanyeol Xiumin Do Chen si Suho cantau iar eu Tao si Andreea ascultam muzica.La ora unu dupa amiaza am facut popas la un restaurant sa luam masa.
Baekhyun. Ce vrei sa mananci?
Andreea.Creveri dar fara sos.
Andreea s-a dus la masa iar eu am mers cu Suho si Do sa luam de mancare.
Tao. Hyung vreau de mancare.
Kris. Stai sa gasesc cardul de lider ca nu il gasesc.
Luhan. Ai gasit cardul de lider?
Kris. Nu. Stiu ca l-am luat cand am plecat de acasa.
L-am vazut pe Luhan cum ii arata lui Sehun cardul de lider al lui Kris si cum radeau. Kris s-a prins si s-a batut cu Sehun si Luhan sa ii ia de la ei. Am luat masa si am pornit la drum. Pe seara am ajuns am ajuns la pensie si am lasat bagajele in camere. Am mers in curte si ne-am asezat pe scarile de la pensiune. Baietii se bateau cu zapada iar eu cu Andreea stateam si priveam la ei. Am vazut ca ii este frig si am luat-o in brate.
Baekhyun. Iti place la munte?
Andreea. Da imi place.
Baekhyun. Facem o plimbare?
Andreea. Desigur. Sa mergem.
Am luat-o de dupa talie cu o mana si am mers sa ne plimbam. Ne-am oprit langa un rau si i-am pus la gat fularul meu alb si gros. Nu stiu ce a fost cu mine si am sarutat-o. Mi-a raspuns la sarut desi nu stia sa sarute.
Baekhyun. Andreea ai vrea sa fi iuta mea?
Andreea. Vreau sa fiu iubita ta Baekhyun.
Am luat-o de mana si am mers la ceilalti. Am intrat in pensiune si am in camera la noi.
Suho. Unde ati fost?
Andreea. La rau.
Kaim. De ce va tineri de mana?
Baekhyun. Asta? Pai suntem impreuna.
Chanyeol. Si nu ne-ai spus pana acum asta?
Andreea. Suntem impreuna din seara asta.
Suho. Sa va tina atunci. Bravo.
Lay. Am pierdut ceva?
Sehun. Andreea si Baekhyun sunt impreuna.
Xiumin. Ce dragut. Ne bucuram pentru voi.
Restul seri am jucat adevar si provocare. De dimineata am plecat acasa si pe seara am iesi la prima intalnire cu Andreea. In drum spre casa am realizat ca am fost urmariti de presa da nu imi pasa de ce urma sa spuna lumea.

Micul meu ingerasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum