Oficial impreuna.

459 35 0
                                    

Povestit de Baekhyun
Ne-am trezit de dimineata si am mers la sala de concerte. Am vorbit cu directorul liceului si am invoit-o pe Andreea.
Taeyeon. Iar a venit tarancuta asta la repetitiile pentru concert.
Jessica. Nu te mai supara degeaba Am repetat coregrafia de la Mama si Growl apoi coregrafia de la melodia Roll Deep. La ora pranzului am mers sa luam masa la un restaurant. Ne-am intors si am repetat versurile de la melodiile pentru concert.Dupa amiaza am mers la sala de asteptare si ne-am pregatit de concert. Andreea era asa de frumoasa in acea pereche de pantaloni de blugi albastri maieu alb geaca de blugi albastra si tenesi albi cu parul ondulat si machiata discret.
Baekhyun. Esti asa de frumoasa.
Andreea. Multumesc iubitule.
Dupa Super Junior Boa Girls Generation Shinee Red Velvet si rookies am urmat noi Exo cu programul nostru si la final fetele de la rookies Andreea si eu. Prezenta mea pe scena la programul fetelor de la rookies a fost scurta. Am observat ca Andreea se distra mult fiind pe scena si dansand. Se vedea ca ii place sa danseze. La finalul concertului am mers toti pe scena. Cum erau prea multe persoane am luat-o de mana pe Andreea. Dupa concert am mers si ne-am schimbat si am mers acasa.
Chanyeol. Veniti in camera de zi.
Andreea. Sunt la televizor?
Sehun. Ceo a confirmat relatia ta cu Baekhyun.
Baekhyun. Dar nu a spus nimic despre asta.
Do. Se pare ca a fost o surpriza pentru voi.
- Faimosul Byun Baekhyun de la Exo are o relatie de doua saptamani cu o fata pe nume Andreea care a luat parte la concertul din cadrul turneului.
Sm a refuzat sa ne spuna daca Andreea este stagier. Revenim cu mai multe informatii cand le vom avea. Multumim.
Lay. Au venit aceste caiete pentru tine de la liceu.
Andreea. Sunt ale colegei mele de banca. Merg sa imi fac temele.
Do. Peste o ora sa vii la masa.
Andreea. Am sa vin. Ma duc in camera acum.
M-a sarutat si a plecat in camera.
Kai. Taeyeon sigur face urat daca a vazut stirea asta.
Baekhyun. Putin imi pasa de ea. O iubesc pe Andreea acum.
Lay. De ce nu te casatoresti cu ea ca tot iti poarta numele.
Baekhyun. Sa termine liceu. Vreau sa ia examenele. Poate o conving sa faca parte din Sm.
Tao. Ar fi bine. Asa petreceti mai mult timp impreuna.
Baekhyun. Imi doresc sa am o familiei cu ea.
Am mers in camera unde Andreea invata pentru la scoala.
Andreea. Este sedinta la scoala maine.
Baekhyun. Voi merge sa vorbesc cu dirigintele tau.
Andreea. Crezi ca daca as da auditie la Sm am sa trec?
Baekhyun. De ce nu. Ai talent si meriti asta.
Andreea. Daca sunt acceptata la Sm o sa fac scoala de acasa si am sa ma prezint doar la examene.

Micul meu ingerasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum