Povestit de Andreea
Cand m-am trezit eram singura in camera. Am mers la baie si m-am schimbat cu pantaloni de blugi albastri maieu alb camasa de blugi albastra si tenesi albi. Am mers la bucatarie unde era Mihaela care facea cafea.
Andreea. Unde sunt baietii?
Mihaela. Au plecat la radio.
Andreea. Am si uitat.
Mihaela. Azi inregistram prima noastra melodie.
Andreea. Vom debutat in curand. Ce ma bucur.
Am baut cafeaua si am mers la studioul de inregistrari. Am inregistrat melodia si am ramasa sa repetam pentru debut. In studiou au venit Lay si Baekhyun.
Lay. Ce faceti fetelor?
Mihaela. Repetam pentru debut.
Baekhyun. Vreti ceva de mancare?
Andreea. Da. Ne este foame.
Lay. Mergem sa luam de mancare.
Mihaela. Eu ma duc pana la baie.
Am ramas singura in studioul de inregistrari. Am primit mesaj de la Mihaela sa vin in sala de repetitii ca sa mancam. Cand sa ies am vazut ca usa era incuiata.
Am incercat usa de mai multe ori dar nu se deschidea. Am vrut sa o sun pe Mihaela dar nu mai aveam baterie la telefon.M-am speriat si am inceput sa bat in usa. Simteam ca raman fara aer si m-am speriat. Aveam fobie de spatiile inchise si simteam ca ma sufoc.
Baekhyun. Andreea deschide usa!
Andreea. Nu pot! Este incuiata!
Baekhyun. Nu plange iubita!Am sa te scot de acolo imediat!
Cand usa s-a deschis si l-am vazut pe Baekhyun i-am sarit in brate. Mi-a mangaiat capul si m-a pupat pe frunte pentru a ma linisti.
M-a luat in brate si m-a dus in sala de repetitii pe canapea.
Lay. Ce a patit?
Baekhyun. Usa de la studioul de inregistrari s-a blocat.
Mihaela. Dar nu avea nimic usa.
Taeyeon. Am aflat ca tarancuta ta a ramas blocata in studioul de inregistrari.
Baekhyun. Tu ai incuiat usa. Este numai vina ta.
Taeyeon. Eu nu am facut nimic. Nu este vina mea ca este proasta si a ramas blocata.
M-am ridicat de pe canapea si
i-am dat o palma. A vrut sa dea in mine dar Mihaela i-a prins mana.
Mihaela. Nici sa nu indraznesti sa dai in ea scorpie ce esti!
Taeyeon a plecat si in sala au intrat ceilalti membrii Exo.
Luhan. Taeyeon se plictiseste de face lucrurile astea?
Andreea. Nu ca este o mare idioata. Data viitoare o bat!
M-am calmat si am manacat apoi am mers la sedinta foto pentru debutul nostru. Am ajuns acasa obosita si am facut un dus. Am mers in camera si m-am asezat in pat langa Baekhyun. M-a luat in brate pe la spate si si-a afundat fata in parul meu respiratia lui calda atigandu-mi gatul. Am adormit in bratele sale din cauza oboselii dupa o zi grea.
CITEȘTI
Micul meu ingeras
RomanceEl persoana publica ea persoana normala. Amandoi sufera in moduri diferite. Par a fi diferiti dar seamana foarte mult unul cu celalalt.