Povestit de Baekhyun
Aceeasi galagie. Do si Lay pregateau micul dejun Chen Sehun si Suho puneau masa Xiumin facea cafeaua Kai Luhan si Kris tocmai ce se trezeau Chanyeol eu si Tao eram la bucatarie iar Andreea se pregatea de scoala. Am luat masa si am dus-o pe Andreea la scoala apoi am mers la sala de concerte la repetitii.Am repetat pentru concert apoi am mers sa o iau pe Andreea de la liceu. Nu am dus-o acasa ci am luat-o cu mine la sala de concerte.
Luhan. Este asa de grea coregrafia pentru noua melodie.
Andreea. Nu cred ca este asa de greu sa dansezi.
Kai. Asa crezi tu pentru ca nu ai dansat pana acum.
Andreea. Ba am dansat. De fapt imi place sa dansez.
Lay. Atunci danseaza acum cu fetele de la rookies.
Andreea aurcat pe scena cu fetele de la rookies iar domnul de la staff a dat drumul la melodia Roll Deep de la Hyuna si Ilhoon.
Kris. Este exact coregrafia de la melodie.
Tao. Danseaza bine. Chiar foarte bine sa stii.
Andreea. Nu este asa de greu.
Kai. Esti buna la dans.
Andreea. Nici chiar asa.
Suho. Daca spune Kai ca dansezi bine inseamna ca asa este.
Ceo. Andreea ai vrea sa iei parte la concertul din cadrul turneului?
Andreea. As fi incantata domnule.
Ceo. Vei avea partile fetei iar Baekhyun pe cele ale baiatului.
Taeyeon. Nu ar trebui sa lasati o incepatoare sa ne strice concertul cu neindemanarea ei.
Ceo. Are talent si stie deja coregrafia. Nu vad nimic neinregula ca Andreea sa nu ia parte la concert.
Ne-am intors la repetitii si am repetat dansul de la melodia Roll Deep de la Hyuna si Ilhoon.
Hyoyeon. Fata asta danseaza bine desi nu este ca noi.
Taeyeon. Trebuie sa recunosc ca asa este desi ma doare sa spun.
Jessica. De la acel incident a devenit o altfel de persoana.
Am terminat programul nostru pentru concert si am mers sa ne odihnim in sala de asteptare. Am luat-o in brate si am sarutat-o. Ceo a venit la noi si a vazut ca ne sarutam dar nu a spus nimic. Asta inseamna ca stia de noi.
Andreea. Daca maine este concertul nu am sa mai pot merge la scoala.
Baekhyun. Am sa vorbesc cu directorul sa te invoiasca maine.
Andreea. Am emotii pentru maine.
Chen. Va fi bine. Nu trebuie sa ai emotii pentru maine
Kris. Suntem siguri ca ai sa te descurci la concert.
Am mers acasa si am luat cina apoi am mers sa ne odihnim.
Andreea a venit de la baie imbracata cu un tricou de al meu care ii venea mai jos de fund cu o palma si s-a asezat in pat langa mine. Am luat-o in brate si am adormit.
CITEȘTI
Micul meu ingeras
RomanceEl persoana publica ea persoana normala. Amandoi sufera in moduri diferite. Par a fi diferiti dar seamana foarte mult unul cu celalalt.