Povestit de Baekhyun
Am terminat repetitiile si am mers dupa Andreea la scoala. Impreuna cu ea si Chanyeol am mers in centrul la cofetarie pentru a bea un suc si pentru a manca o prajitura.
Andreea. Ma duc pana la baie.
Baekhyun. Sa nu stai mult.
Andreea a plecat la baie iar eu si Chanyeol am vorbit despre concertul care urma sa il avem.
Baekhyun. Nu mai vine Andreea.
Chanyeol. Sa stii ca ai dreptate.
Pe langa masa noastra a trecut Taeyeon care er urmata de Jessica si se certau.
Baekhyun. Revin imediat.
Chanyeol. Te astept.
Am mers la baie dar nici urma de Andreea. Insa pe jos era mult par si o foarfeca de tuns. Dintr-o cabina se auzeau plansete si am deschis usa. Acolo era Andreea care avea parut taiat si plangea.
Baekhyun. Cine ti-a facut asta?
Andreea. Taeyeon. Ne-am certat si mi-a taiat parul.
In baie au intrat niste fete si am inchis usa de la cabina. I-am facut semn sa taca si am luat-o in brate pentru a o linisti. Am iesit din baie cand acele fetele au plecat si am mers la masina. I-am trimis un mesaj lui Chanyeol in care i-am spus sa vina la masina.
Chanyeol. Ce a patit Andreea?
Baekhyun. Iti spun mai tarziu. Mergi cu Andreea la stilista noastra. Ne vedem acasa.
Chanyeol a plecat cu Andreea iar eu am mers la dormitoare la Girls Generation.
Hyoyeon. De ce ai venit?
Baekhyun. Vreau sa vorbesc cu Taeyeon.
Hyoyeon. O chem acum.
Taeyeon. Nu este nevoie. Ti-a placut cadoul meu?
Baekhyun. Ce ti-a facut de a trebuit sa ii faci rau?
Taeyeon. Te referi la tarancuta aia care iti este iubita?
Baekhyun. Te-am intrebat ceva.
Taeyeon. Ce mi-a facut?A aparut in viata mea pentru a mi te lua.
Baekhyun. Nu mai sunt al tau de cand m-ai inselat. Ai face bine sa stai departe de ea.
Taeyeon. Asta mai ramane de vazut Baekhyun.
Am plecat plin de nervi de acolo si am mers acasa.
Chen. Ce a putut sa faca fata asta.
Baekhyun. Nu are scrupule. Andreea?
Kai. Este in camera. Isi face temele.
Am mers in camera unde Andreea era la birou si isi facea temele. Am luat-o in brate pe la spate si s-a intors cu fata la mine.
Baekhyun. Iti sta bine asa.
Andreea. Multumesc.
Am sarutat-o scurt pe buze si si-a continuat temele. Am luat cina apoi am mers la somn.
Baekhyun. Noapte buna ingerasul meu.
Andreea. Noapte buna.
CITEȘTI
Micul meu ingeras
RomanceEl persoana publica ea persoana normala. Amandoi sufera in moduri diferite. Par a fi diferiti dar seamana foarte mult unul cu celalalt.