Inledning

750 42 6
                                    

Omar Rudberg

Svettiga tonåringar dansar så tätt tillsammans att det är rent ut sagt omöjligt för mig att hitta en väg ut från dansgolvet.
Under mig ligger röda plastmuggar tillsammans med dess starka innehåll och snacks som serverats tidigare under kvällen.

Människa efter människa dansar in i mig och struntar fullständigt i min existens och mina kvidande läten när jag får armbågar eller andra kroppsdelar hårt pressande mot min kropp.

Det annars mörklagda rummet blir plötsligt fyllt med ljus från lamporna i taket och den höga musiken tystnar en aning.
Antagligen ska dom skicka hem alla, men det är lika bra det med tanke på att jag redan efter femton minuter tappat bort mitt sällskap.

"Vi måste tyvärr utrymma lokalen eftersom det är för mycket saker som gått sönder under kvällen"

Ingen lyssnar utan fortsätter sätta tungan i halsen på varandra och trycka sina kroppar mot främmande människor.
De som faktiskt håller den här grejen har långt ifrån någon uppmärksamhet eller respekt.
Musiken blir snabbt högre och jag börjar desperat göra min väg mot närmsta toalett.

Jag går försiktigt in igenom den stängda dörren och till min lycka är det tomt.
Dock ligger det både kondomer och plastmuggar på handfaten och kakelgolvet.
Speglarna är immiga så jag kan nästan föreställa mig vilka människor som måste haft en väldigt bra tid här inne.

Jag möter min egna blick i den suddiga spegeln och förvånas hur sliten jag ser ut, trots att jag knappt rört mig på dansgolvet eller låtit en droppe av dem starka vätskan som inbjudande stått på varenda bord i rummet utanför komma i närheten av mig.

Plötsligt öppnas dörren och en lång kille med betydligt mer muskler än vad jag har framträder.
Han ger mig ett självsäkert leende innan han stänger in sig i ett av toalett båsen bakom mig.

"Är du uttråkad eller?"
Hans höga röst får min uppmärksamhet och jag förstår inte att han pratar med mig förrän han kommer ut från båset och ställer sig bakom mig.
Hans muskulösa och långa armar lägger sig runt min smala midja och jag gör ett försök att slingra mig ur hans starka grepp men han håller mig enviset kvar.

"Vill du ha sällskap?"
Jag är snabb med att skaka på huvudet över hans ord men han trycker bara sin kropp närmare min så att hans bröstkorg mer eller mindre är klistrad mot min rygg.
Hans varma andedräkt puffar mot min nacke och jag rynkar äcklat på näsan när jag känner den starka doften av alkohol.

"Jag måste gå hem"
Killens grepp hårdnar runt mig och ett kvidande läte lämnar mig då det blev betydligt svårare att andas.

"Nej vafan, du kan väl stanna lite till"
Jag försöker ännu än gång komma ur killens hårda grepp men det är meningslöst då han är fast besluten om att hålla kvar mig.

Han får mig på något obekvämt sätt att klibbigt vända mig om i hans armar så att jag tvingas möta hans lustfyllda blick.
Antagligen föreställer han mig naken vid det här laget.

Han slickar sig sakta om läpparna för att sedan pressa dom mot mina egna.
Mina händer hamnar mot hans hårda bröstkorg och jag försöker trycka mig ifrån honom även om jag är väl medveten om hur svag jag är.
Hans läppar börjar mjukt röra sig mot mina i takt med musiken som fortfarande står på högsta volym utanför och till min stora förvåning låter jag mig själv slappna av i hans famn och börja tilldela honom en lika intensiv kyss han tilldelar mig.

-----------------------------------------------------

En ny Ogmar novell
Rösta och kommentera för mer kapitel ;)

Tiger☽ ogmarWhere stories live. Discover now