9

372 35 7
                                    

Oscar Molander
oredigerat -> viktigt meddelande i slutet

"Det är inte mina, utan min mammas. Men hon jobbar så det gör inget om vi är här"
Omar syftar naturligtvis på de glasflaskor och cigarett fimpar som omringar oss där vi står i vardagsrummets mitt.

Att Omar ens vågar visa mig sin vantrivsel är ganska oroväckande då det i mina ögon endast tyder på hur desperat han är över att kunna dela sin smärta med någon annan än lägenhetens smuts.
Inte för att jag klagar på hur mycket han väljer att öppna upp sig men med tanke på hur mycket han bär på var det inte längre ett mysterium om varför han så enkelt hade sex med mig efter bara tio minuter i varandras sällskap.

"Vad jobbar din mamma med?"
Omar tittar skamset ner i marken när frågan lämnat min mun och jag tar mjukt hans hand för att med försiktiga rörelser komma en aning närmare honom.

"Jag vill helst inte prata om det"
Jag nickar kort i bekräftelse om att jag inte ska låta nyfikenheten ta över och fråga mer frågor om Omars familj och bakgrund.

Omar ler tacksamt mot mig när jag med ömhet stryker handen igenom hans mjuka hår för att få bort alla hårstrån från hans ansikte.
Han börjar dra med mig in i ett rum som troligtvis ska föreställa hans sovrum.
Det är långt ifrån mycket inredning jämfört med mitt eget rum, men jag antar att Omar nöjer sig med en enkel säng, ett skrivbord, och en garderob.

"Jag vet att det inte är vad du är van vid, så nästa gång kanske vi kan träffas hos dig istället eller något"
Omar sjunker ner på sängkanten och jag gör honom sällskap med ett fundersamt ansiktsuttryck fast klistrat i ansiktet och jag kliar mig nervöst i nacken åt hans ord.

"Jag vet inte Omar, min mamma gillar inte hela homosexualitet historien"
Omar ger ifrån sig en djup suck innan han utmattat lutar sitt huvud mot min axel.
Men jag låter honom inte vila huvudet länge då jag med varsamma rörelser tar ett försiktig tar om Omars kinder och kysser hans läppar mjukt.
Omar är inte sen med att ta det ett steg längre utan är snabb med att sätta sig gränsle över mig för att börja röra sina höfter mot mina i lugn takt.
Hans händer placeras bakom min nacke och ett svagt och utdraget stön lämnar mina läppar när han pressar våra hårda skrev emot varandras.
Kyssen blir allt mer intensiv och erotisk när mina händer mer eller mindre smeker hela hans kropp och jag väljer att ta över dominansen och rulla runt för att hamna över honom med mina händer fortfarande smekande över Omars varma kropp.
Mina läppar vandrar sakta ner för Omars blottade hals medan flera stön lämnar hans lustfyllda kropp

"Vill du fortsätta?"
Omar avbryter mig i mina rörelser och möter min desperata blick och flämtar till när jag plötsligt pressar honom ner i madrassen med hjälp av en aggressiv kyss mot hans läppar.

"Jag vill knulla skiten ur dig"

---------------------------------------

Okok, igen, vill inte skriva bl.a sex scener osv i några av mina noveller då det är ganska stötande enligt mig själv.

Speciellt då jag själv inte är erfaren och vet att Omar är minderårig (dock är han 18 i denna berättelse haha, men jag tänker på verkligheten nu)

Hoppas några av er fattade vad jag precis skrev :)

Rösta och kommentera nu
vänner <3

Tiger☽ ogmarWhere stories live. Discover now