15

263 24 0
                                    

Oscar Molander

Jag kysser Omar mjukt på huvudet innan jag försiktigt börjar stryka hans rygg i en lugn takt.
Att han klockan tolv på natten skulle stå utanför min dörr kunde jag långt ifrån tänka mig, men jag gick ända ut - i chock - i regnet för att låta honom komma in i värmen.

Han har fortfarande inte sagt så mycket om det, antagligen skäms han eller så vill han bara inte prata om vad som fick honom att springa flera kilometer i regn, för att lyckas komma hem till mig.

"Du vill inte prata om det va?"
Frågar jag lugnt och Omar reser sig upp ur min famn för att sätta sig i skräddarsits bredvid mig i min säng med en simpel suck.

"Jo, jag gillar inte min familj så mycket bara"
Jag sätter mig en aning närmare honom för att lägga armen om Omars axlar och låta mina läppar nudda hans tinning mjukt.
Förhoppningsvis förstår han att jag faktiskt bryr mig om hans välmående och inte bara vill ha honom som en sex leksak.

"Vad gjorde dom?"
Omar rycker på axlarna, även om han vet att det inte är det svar jag är ute efter.

"Dåliga saker, men det spelar ingen roll. Jag sprang bara till dig för att jag vet att du bryr dig-"
Omar avbryter sig själv genom att ta en djupt andetag, men jag väljer att låta honom
fortsätta bäst han vill.
Det är ingen ingen idé att pressa honom
med frågor och nyfikenhet.
Det får honom bara tystare.

"-och jag liksom gillar dig mycket, så jag litar på dig. typ"
Det märks att han är osäker, men det är jag med.
Jag har ingen aning om vart detta är påväg då Omar aldrig riktigt bekräftat mina frågor om vi är ett par eller inte.
Antagligen är han lika rädd som mig.
Rädd för att bli avvisad och bli bortglömd så fort man väl skapat den relation man var ute efter.

"Jag gillar dig med, mycket"
Ett mjukt leende tar plats på Omars läppar när han hört mina ord och jag kysser honom ömt på läpparna, vilket han hungrigt besvarar genom att sätta våra läppar i rörelse.
Allt går ganska snabbt, plötsligt ligger jag över honom och lyfter upp all min vikt med hjälp av mina armbågar för att inte krossa honom fullständigt.
Omars armar är virande runt min rygg för att desperat gräva in naglarna i min tröja.
Dock vill jag inte att någon i min familj ska höra oss så tyvärr kan vi inte gå mycket längre än så.

Men Omars närhet duger för mig

--------------------------------------

Vad tråkigt detta kapitlet var, lite dirty i slutet för att liva upp det dock men det funkade ju sådär..

Rösta och kommentera!

Tiger☽ ogmarDove le storie prendono vita. Scoprilo ora