Tabii ki kurtlar yukarıdan kafama düşmüştü. Başımı kaldırınca yukarıda bir şeyin asılı olduğunu farkettim. Fenerimi yukarı çevirdiğimde ise kuvvetli ışık bir dehşet manzarasını aydınlattı. Aman Allah'ım! Hayatımda o ana kadar gördüğüm en korkunç aynı zamanda da iğrendirici ikinci olaydı. İlkini de bir sonraki bölümde anlatırım, siz karar verirsiniz.
Her tarafından kurtlar akan, çürümüş ve kokuşmuş bir ceset, yerden 4 belki de 5 metre yükseğe asılmış, sallanmaktadır. Paçalarından kurtlar dökülmektedir. Çok yüksekte olduğundan ve çürüdğünden cesedin kime ait olduğu belli değildi. Ama en çok hayretime giden şey o bedenin oraya nasıl çıkarıldığı idi. Bunun bir infaz olduğu belli idi. Boynundan asılmak suretiyle infaz edilmişti veya öldürüldükten sonra oraya asılmıştı. FAkat aradan geçen o kadar zaman boyunca çürüyüp şiştiği için ağırlaşmış olması gereken beden nasıl olup da boyundan kopup aşağı düşmemişti.
Ben bir dedektif gibi kafamda bu sorulara cevap ararken arkadaşım benim fenerin ışığının da yardımıyla art arda denklanşöre basıyordu. Cesedin pek çok açıdan bir sürü fotoğrafını çekmişti. O sırada gerilerden gelen sesler duydum. Bizim kampüsümüz şehir dışında olduğundan asayiş olaylarına jandarma bakıyordu. Kampüsün içinde Mühendisliğe ait ek bir bina jandarma komando bölüğünün üssü ve yatakhanesi haline getirilmişti. Daha sonraları yurt içine de bir jandarma takımı yerleştirilecekti ama o gün jandrmalar uzaktan geldikleri için biz önden gidip fotoğraf çekebilmiştik. Biliyordum ki jandarma bizi burada bulacaktı, tek çıkış yolumuz onların geldiği yerdi. Bizi bulurlarsa sorgulayacaklar ve ardaşın çektiği negatiflere de el koyacaklardı. Arkadaşıma makineyi hemen çalıların arasında gizli bir yere gömmesini söyledim. Dediğimi yaptı, tam işini bitirmişti ki jandarma da geldi. Tabii asteğmen bizi sorguladı. Meraklılar olduğumuzu öğrenince de kimliklerimizi not edip bizi yurda gönderdi. Arkadaşım sabah erkenden gelip makinesini alacaktı. Ben ise bu olayın nasıl gerçekleştiğin ve cesedin kim olduğunui merak ediyordum. Yurttakilere sorup soruşturmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞANMIŞ CİN ÖYKÜLERİ ve NEDEN CİN SENARYOSU YAZMIYORUM?
TerrorBir korku filmi senaristi olarak neredeyse 10 yıldır zombi konulu yüksek bütçeli bir korku filmi çekmeye uğraşıyorum. Bütün film yapımcıları ise benden cin öyküsü yazmamı istiyorlar. Hortlak (zombi) filmi izlenmez diye tutturmuşlar. Yapımcılar benim...