Evet kendimi tam da bulmak istedigim yerdeydim.Bir barın kenarinda bir elimde sise kendimi kaybediyordum yavas yavas...
Her gün bir baska mekan degistirerek yeni arayislar icindeydim.yasimin verdigi bu arayis cektigim bu kadar dert sonunda bu yollara dogru beni itmisti.
Bu kadar sıkıntı nereden mi geliyor hatirladigim kadariyla 6 yasimdan beri.Ben fakir bir ailenin cocuguydum.Cok fazla akrabamiz yoktu.Yalnizlik o zamandan yakamizi tutmus bırakmıyordu ama ben inaniyorum bir gun bırakacak ve kendimizi yeni hayat hikayemizin icinde bulacaktik.
Babam insaat ustasıydi annem ev hanimi.Biz uc kardestik. Babam her gun gec saatlere kadar bizim icin calisip bizi okutmak icin cabalardi.Nerden bilebilir di ki bizim ayri ayrı yollara dusecegimizi...
Benim dunyam annemin babama yaptigi son kaziktan sonra karardi. Annem yuzunden kadinlara olan güvenimi hepten yitirmistim.Annemin babami kalbi kirik bi sekilde yari yolda bırakması onu adice aldatip gitmesi bizi paramparca etmisti.
Aslinda hersey soyle olmustu.Babam is donusu biraz meyve filan almak icin markete girmisti.markette komsularin konusmalari babamin ilgisini cekmisti.Cunku karisindan yol arkadasindan bahsediyorlardi.Eve her gun bir adam girip cikiyormus. Babam ilk duydugunda inanmadi karim boyle bir sey yapmaz dedi.Sonucta insaniz aklimiza hersey gelir.Neyse babam aldiris etmedi ama içine de bi kurt dusmustu.
Gunler gecip gidiyordu.Annemin hal ve tavirlari degismeye baslamisti.babamda ne oldugunu anlamaya calisirken bir gun supriz yapayim diye eve erken gittiginde hangi manzara ile karşılaşacağını tahmin bile edemezdi...
Karisi bir baska adamin kollarinda, olan olmustu.Belki de hayatinin en berbat gunuydu. Icinden lanetler okuyordu..
Iste kadinlara olan guvenim babamin bu sarsilmaz olayindan sonra basladi.Tum kadinlar benim gozumde artik kagit parçasından ileri gidemezdi. Annemin ihaneti ailemizin parçalanmasına sebep olmustu.
AH BABAMMM...
Biz artik uc kardes yurtta kaliyorduk.Babam zaten kendini ickiye vurmus kendisine bile yetemiyordu.Evet simdi bu haldeydik.
Ben iste yurttaydim ve tek basimaydim. Her gun yurttan kacip neler yaptigima kendim bile sasiriyordum.Kardeşlerime ne oldu artik hic bilmiyordum.Serserinin teki olmustum...
Anlatmak isteyip anlatamadigim o kadar cok sey vardi ki yanlizlik icinde boguluyordum.
Insan ummadigi kisilerden beklenmedik seyler gormesi yalnız liga daha cok itmisti...
Kendimi cikmaz sokaktaymisim gibi yasam sebebi bulamayan caresiz umuttum artik, ta ki birinin elimi tutana kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İnanmak istedim
RandomHayat icinde suruklenip giderken birinin elimi tutmasını bekledim... Hep gitmek isteriz herseyden uzaklaşmak, derdimizi anlatacak birini bulmak cok mu istiyoruz ki... Bu arada adımı söylemeyi unuttum, ben Umut umudunu yitirmiş umut. Hayatin bize v...