ג׳ס
עליתי על המיטה מטפסת מעל הארי. גופי מרחף עליו, הוא צריך את זה, כמו שלואי אמר, אחרת הוא יוציא תסכול בדרך אחרת ואני לא רוצה את זה. אני אפילו לא יודעת מה עובר עליי אבל אני רוצה שיהיה לו טוב. שפתיי נצמדות לצווארו, הזזתי כמה תלתלים מהדרך מנשקת את הצוואר והלסת שלו. הבטתי בו ועיניו נעצמו, שפתיו הוורדרדות פשוקות מעט ואנחת הנאה נפלטה בינהן.
״ג׳-ג׳ס מה את עושה?,״, ״ששש.. הארי, אתה בעצמך רצית את זה לא?,״ ליבי דהר, לא ידעתי מה אני עושה אבל הייתה לי מטרה אחת, לגרום לו להרגיש אחרת. מצצתי נקודה על צווארו, מתחת לאוזן שמאל וידו התהדקו סביב מותניי. ״נקודה רגישה של סטיילס?,״ התגריתי. ״ג׳סיקה את תצטערי על זה מחר,״ הוא נהם אך לא שיחרר את אחיזתו.
״זאת החלטה שלי למי לתת את הבתולין שלי,״ לחשתי, עורו סמר תחת מגעי. ״את בתולה?,״ שאלתו גרמה לי להרגיש שונה, לא בסדר, לא שייכת. לחיי סמקו וניסיתי לרדת ממנו אך שניות לא הספיקו לעבור והייתי מתחתיו. גבי לחוץ כלפי המזרון וזוג עיניים ירוקות מכשפות מביטות בשלי.
״את בתולה ג׳ס?,״ ידו מלטפת את פניי שפתי לכודה בין שיני אך הוא שיחרר אותה עם אגודלו. ״אל תנשכי את השפה שלך,״ הוא נהם. ברק הופיע בעיניו. ״כן, אני בתולה,״ נשפתי. נשימותיי מתגברות ומתוך הרגל של לחץ נשכתי את השפה שלי שוב. ״ג׳סיקה השפה שלך,״ הוא הצביע על שפתיי.
״את לא יודע איזה דברים זה עושה לי כשאת עושה את זה, אני רוצה לעשות את זה בשבילך,״ הוא לחש, כאילו מנסה לפתה אותי תחת כישופו, וזה עובד. הוא רפרף על שפתי אך לא מנשק אותם, הוא השאיר שביל נשיקות קטנות על צווארי גרם לי לייבב בשקט. ״נשק אותי!,״ דרשתי. ״ג׳ס אם אני אתחיל, אני כנראה לא אוכל לעצור,״ הוא הזהיר.
״אלוהים, הארי, אתה מדבר יותר מידי,״ התלוננתי בזמן שמשכתי אותו קרוב אליי. הוא גיחך וקירב את שפתיו לשלי. כששפתינו נפגשו אלפי תחושות התפוצצו בשיפולי בטני. ״פאק, ג׳ס, אלוהים את מנשקת כל כך טוב,״ הוא קרא מתי שהתרחקנו וכן זה גרם לי להרגיש טוב, רצויה וטובה במשהו.
שפתיו ירדו בעדינות מצווארי מוצאות את הנקודה הרגישה שלי. הוא מצץ אותה ואני גנחתי את שמו שוב ושוב. הוא הוציא את חולצתי, משליך אותה. מצאתי את ידי על חזהו החשוף. ידיי טיילו על גופו מתענגות ממהרגשה. הוא המשיך לנשק את גופי, יורד עד שמגיע לחזייה שלי. הוא פשט אותה בתנועה אחת קצרה שאפילו לא שמתי לב לכך.
ידיו חופנות את שדיי. הוא הוריד את פיו אל הפטמה שלי ומצץ אותה בחוזקה. התחושות היו חזקות, התכווצויות אחזו בכל גופי. התכווצויות של תשוקה. הוא העביר את שפתיו לעבר השד השנייה ומצץ אותה, גופי התקמר ואחזתי בזרועותיו. הארי משך את המכנס שלי. שניות סופרות לאחר מכן נשארתי עירומה לעיניו, ״את כל כך יפה,״ הוא אמר בלחש, קולו היה סקסי ומגרה.
הוא נצמד אליי מנשק כל סנטימטר בגופי, הרגשתי חסרת שליטה כשפיו מצץ אותי. קריאות תענוג יצאו מפי מה שדרבן אותו להמשיך במעשיו. שפתיו ירדו מטה משאירות שובל רטוב של נשיקות חוקרות את גופי ביסודיות. הוא ליקק בליקוק ארוך ואיטי משאיר את עורי צורב ומוגרה. ליקוק נוסף והרגשתי את עצמי נמסה למגעו, התפתלתי תחת מגעו.
ירכיי התקשו ללא שליטה וריקנות מכאיבה החלה להתמלא עם כל נגיעה של לשונו, נדחקתי לגבולות שלי והרגשתי שזה הולך ומתקרב מהר יותר. כששפתיו נחו על הדגדגן שלי והוא מצץ. המהמתי בקול שלא זיהיתי כשלי. שברירי הריגוש פרצו מתוכי, הרגשות התשוקה והאש הבוערת התחלפו במשהו חמים ומדהים.
״את מוכנה?,״ הוא שאל והביט בי. ״כן,״ נהמתי, רוצה כבר אותו קרוב יותר ממה שהוא כבר. הוא נישק את שפתיי בתשוקה טהורה, ואז הרגשתי את איברו נלחץ לשלי, נדחק פנימה באטיות. צמרמורת חלפה בי ולפתתי את זרועותיו ביתר שאת. הוא דחף את עצמו פנימה, ותחושת מלאות עטפה אותי כשהוא נכנס עמוק יותר, עיניו היו עמוקות זה בתוך זה.
לא היה דבר אחר שהייתי צריכה כרגע. זה היה הדבר המדהים והאינטימי ביותר שחוויתי, הוא הביט בעיניי לא היה צורך במילים. הנהנתי באטיות מסמלת לו שאני בסדר. ״את כל כך הדוקה,״ הוא אמר בזמן שנסוג ונכנס שוב אך הפעם עמוק יותר.
הוא גרם לנשימתי להיעתק ושוב עשה זאת; נסוג וחדר שוב. יבבה רכה נמלטה ממעמקי גרוני.ירכינו נעו בתיאום, מתאמים את הקצב זה לזו. ההתכווצויות בגופי חזרו שוב ושוב בחוזקה עם כל תנועה שלו, מילאו את כולי. ״עוד,״ דרשתי, הוא גיחך בזמן שהגביר את הקצב נועץ את גופו בגופי. אחזתי בגופו משאירה שריטות לאורכו. הוא גער מעליי קרוב יותר, מלקק את שפתיי ומשאיר טעם של עוד, לבי הלם. כל גופי סמר למגעו.
קצוות העצבים בין רגליי נמתחו מציפייה. הם היכו והתפתלו, מתכווצים ומתרפים בעוצמה הולכת וגוברת מחכים לרגע שיתפקעו. האורגזמה שטפה את כל כולי משאירה עקצוצים עדינים מתחת לעורי. הוא גנח אוחז בי בזמן שנכנע לתשוקה ונישק אותי ללא שליטה. נשכבנו זה לצד זה מותשים ממה שקרה. הרגשתי נפלא, דבר לעולם לא יהיה דומה לזה.
YOU ARE READING
גבול שחוק
Fanfiction[Harry Styles] ✯הסתיים✯ לאחר סיום השיר לחשתי באוזנה, ״בואי נלך מכאן.״. היא הסתובבה, הניחה את ידה על חזי, חיוך חצוף היה על פניה, ״אני לא חושבת.״. שג'ס פוגשת את הארי בפעם הראשונה היא מסרבת לתת לו להשפיע עליה, פגוע הוא מחליט להילחם על תשומת הלב שלה בכל...