ג׳ס
פחדתי כל כך. הוא דחף אותי, אבל הוא גם זה שהציל אותי מליפול על ערימה של זכוכיות שיכלו לפגוע בי. לא הבטתי בעיניו, פחדתי ממנו. ״ג׳ס..,״ קולו רך יותר מהכעס שנשמע בו לפני זמן קצר. ״אני כל כך מצטער,״ הוא לחש מנסה לתפוס את עיניי אך השפלתי את מבטי. ״זה ב-בסדר הארי. לא הייתי צריכה לבוא הנה, אני אממ.. אני אלך,״ אני קמתי לרגליי אך הוא מיהר לעמוד מולי.
״ג׳סיקה תסתכלי עליי,״, ״אני צריכה ללכת,״ ניסיתי לתרץ. הוא הרים את סנטרי מעלה שאביט בירוק המכשף בעיניו. ״אני כל כך מצטער, אני פשוט לא מבין למה את עושה את זה לעצמך ג׳ס. את לא צריכה להיקשר אליי. אני לא בן אדם שיביא בשורות טובות. אני פגעתי בך פיזית עכשיו,״ עיניו התכהו מהזיכרון של ידיו דוחפות בגופי בעוצמה.
הרגשתי את הלב שלי מאיץ כשפניו היו קרובות שלי. ״אני אוהבת אותך,״ פלטתי בלי לחשוב פעמיים והוא מיד התרחק ממני. טיפשה! טיפשה טיפשה טיפשה! למה אמרת את זה?? המצפון שלי הציק לי. הבטתי בעיניו משתנות מכהות למבולבלות. ״א-את מה?,״ קולו חלש. ״שום דבר הארי אני מצטערת זה שום דבר,״ מיהרתי לעקוף אותו אך שכפתחתי את הדלת היא נטרקה בעזרת ידו.
״אל תלכי,״ הוא לחש לצווארי שולח צמרמורת לכל גופי. הסתובבתי אליו מניחה את ידיי על פניו ומביטה לעיניו. ״רק אם אתה לא תלך, לחשתי חזרה. הוא עצר מתלבט אם להקשיב לי או לא. ״הארי אם אתה הולך אני באה אחרייך,״ קבעתי ואני רצינית אין לי מה לעשות כאן בלעדייו. הוא יודע שאני אוהבת אותו ולמרות שהוא לא אמר זאת חזרה אני לא מתכוונת לדרוש תשובה.
״גם אם אתה לא אוהב אותי חזרה הארי, אני עדיין אלך אחרייך,״ נישקתי את שפתיו וחיבקתי את גופו, קוברת את ראשי בצוארו.
הוא הצמיד אותי אליו "אני גם אוהב אותך" הוא לחש.~~~
אז עוד פאנפיק שהגיע לסיימו!
מודה לכולם על הדרך שעברתם איתי, מקווה שאהבתם את הסיפור.
ואין המשך זה נגמר ככה, סוף פתוח כזה, יש גם כאלה.
אוהבת עד אין סוף את כולכם!
תודה רבה לכם!
יש סיפור חדש בשם limits שיתחיל בקרוב, מקווה שתאהבו אותו ותישארו לעקוב אחרי שאר הסיפורים, כי הם עדיין מחכים לכם.
באהבה,
וויט א'נגל.
YOU ARE READING
גבול שחוק
Fanfic[Harry Styles] ✯הסתיים✯ לאחר סיום השיר לחשתי באוזנה, ״בואי נלך מכאן.״. היא הסתובבה, הניחה את ידה על חזי, חיוך חצוף היה על פניה, ״אני לא חושבת.״. שג'ס פוגשת את הארי בפעם הראשונה היא מסרבת לתת לו להשפיע עליה, פגוע הוא מחליט להילחם על תשומת הלב שלה בכל...