"היי חברים, אני לואי הורן-פיין ואתם צופים ב-pranksonparents!
היום נשתף פעולה עם האדם הזה" אמר לואי והצביע על האדם מאחוריו, הלוא הוא ליאם, אביו.
"שהוא אבא שלי!" הבהיר בצעקה לואי.
"דאדי, תרצה לספר לצופים על המתיחה שאירגנו לפאפא?" שאל לואי וליאם רק הנהן וחייך.
"המתיחה היא מתיחת הבגידה.
חברה טובה שלי תתלבש כמזכירה סקסית ותנסה להשכיב אותי, נייל לא מכיר אותה וחושב שהיא המנהלת שלי שבאה לביקור ידידותי בבית שלי" ליאם הסביר והסתכל על לואי.
"תאחלו לנו בהצלחה!" צעק לואי והמצלמה הראתה שחור ולאחר שנייה הראתה את הסלון הרחב שהיה בבית משפחת הורן-פיין."אמה! כמה טוב לראות אותך!" אמר ליאם וחיבק את אמה, חברתו הטובה ביותר.
"יש עוד כמה דקות עד שנייל יגיע, תרצי לשתות משהו?" שאל ליאם ואמה הניעה את ראשה לשלילה.
"לי, תוכל להזכיר לי מה אני אמורה לעשות?" אמה ביקשה וליאם הנהן.
"בעיקרון...להימרח עליי וכשנייל מגיע תתחילי להישען עליי, להחמיא לי ובסוף, לשכב מעליי ולנסות לקרוע לי את החולצה" הסביר ליאם ואמה צחקה בקול.
"של מי הרעיון המטורף?" שאלה אמה.
"של הבן שלי, לולו, את זוכרת את לואי?" ליאם שאל מהר והוביל את אמה לחדרו של לואי.
"זה לואי" הוא אמר כשפתח את דלת חדרו של לואי.
מלא לפטופים, אוזניות ושני מחשבים היו סביב לואי כדי לוודא שהמתיחה תהיה מושלמת.
לואי טיפה כעס על אביו, נייל, שריתק אותו לשבועיים אז נקם בו בעזרת "מתיחת הבגידה".-----
"כולם מוכנים? פאפא בדרך לדלת אז תתחילו לקשקש על בולשיט של מבוגרים" אמר לואי למיקרופון ששידר את הקול שלו לאוזניות הקטנטנות שהיו באוזניים של ליאם ואמה.
הדלת נפתחה ואמה התקרבה לליאם בזמן שהסתכלה על בעלו, נייל, שהרגע נכנס הביתה.
"היי לאב, איך היה בעבודה היום?" שאל ליאם כשקם ונשק לבעלו.
"מתיש. הרגליים שלי הורגות אותי. התקלקל האוטובוס שהיה אמור להסיע אותנו לחברה השנייה שלנו והמנהלת הכריחה אותנו ללכת ברגל עד לביניינים שלהם! שתלך להזדיין, גם כן היא!" קילל נייל והוריד את הנעליים שלו בכעס.
"לך תתקלח, אני מבטיח לך שתרגיש יותר טוב לאחר מכן" אמר ליאם וחייך אל בעלו.-----
נייל סיים להתקלח, הוא הגיע לסלון עם בגדים נוחים יותר והופתע לגלות את המנהלת של ליאם שמה את ידה על ידו ומתקרבת אליו קצת יותר מידיי, כך נייל חשב.
נייל כיחכח קלות בגרונו, מנסה להבהיר לה להתרחק מבעלו אחרת יערוף את ראשה."לעזאזל! אין עטים עובדים בבית הזה?!" צעק ליאם כשניסה את המהלך הבא של המתיחה.
"ניילר, לאב, תוכל להביא לי את העט השחור מהחדר שלנו? הוא נמצא במגירות שלייד המיטה" אמר ליאם ונתן לנייל מבט מתחנן, נייל רק חייך והלך להביא את העט."אוקיי חברה, זה הסימן שלכם, אמה, תקרעי לדאדי את החולצה" אמר לואי למיקרופון ובשנייה אמה וליאם היו על הספה כאשר אמה מעל ליאם וחולצתו קרועה.
"מ-מה לעזאזל?" נייל שאל כשחזר והפיל מייד את העט מידו.
"נ-ניילר! אני נשבע! זה לא מה שזה נראה!" צעק ליאם בעוד שניסה להעיף את אמה.
"ברור שזה לא מה שזה נראה, אתה טופ למען השם, ואתה פאקינג אוהב זין! את הזין שלי! כלבה אחת! הוא גיי והוא אוהב למצוץ זין! הפוביה היחידה שלו זה מוואג'ינות! פאקינג עופי ממנו!" צרח נייל כשהקים את ליאם מהספה וחיבק אותו חזק.
"הוא! אוהב! זין! הוא אוהב את הזין שלי!!! פאקינג אל תתקרבי אליו בחיים! הגבר הזה שלי!" צרח נייל בשנית רק מתוך כעס.
"פאק, פאפא, אתה גס רוח! איזה שפה נוראית!" צחק לואי כשבא אליהם לסלון.
הפה של נייל היה פעור והוא כבר לא הבין מה קורה סביבו.
"זאת מתיחה" הסביר ליאם וחיבק את נייל.
"כלבים שכמוכם!" צעק נייל ואז צחק חזק.
כולם חיבקו את נייל ונתנו לו לקלוט מה קרה סביבו.
"ואתה! אדון צעיר!" נייל אמר ונעץ מבט כועס בלואי, בנו.
"אני גאה בך" הוא המשיך וחיבק את בנו.
"אתה בהחלט יודע איך להחזיר לי!" צחק נייל.
לואי היה גאה בעצמו, כל מה שרצה היה לשמח את הוריו.
הוא אהב את הוריו יותר משאהב את עצמו."אז זאת הייתה המתיחה על אבא שלי, נייל, שהסתבר לי שהוא אוהב להגיד 'זין' משום מה, אבל זה לא חשוב.
נתראה מחר עם מתיחה חדשה! ביי חברה!" אמר לואי למצלמה, כיבה אותה ואמר לילה טוב לחברו הטוב ביותר, היוטיוב.
YOU ARE READING
Pranksonparents
Fanfiction"היי חברים. אני לואי הורן-פיין ואתם צופים ב-pranksonparents!" אחד שבו לואי מותח את הוריו החביבים, ליאם ונייל. קרדיט להדר המדהימה על הרעיון 385703