(הסימן, שאלה בשם של הפרק הוא לא סתם)
היום היה יום שגרתי בחיו של לואי, רק מה שלא ידע זה שדאדי ופאפא קנו מצלמת ריגול ומיקרופון וחיברו אותם לחולצה של לואי.
הוריו של לואי ידעו לכבד את הפרטיות של בנם, אבל כאשר זה מגיע לרמה שהמנהל מתקשר לליאם ואומר לו שלואי הוכה בקפיטריה...אז הם יורדים לשורש העינין כדי לדעת מי עשה, למה, איך והאם הוא ישאר בחיים אחרי שליאם ונייל ירביצו לאותו אדם שהציק ללואי.לואי נכנס לכיתה באיחור של שתי דקות וכל העיניים עליו.
המורה שלחה אותו לחדר המנהל לאחר שצרחה עליו שיתן לה סיבה ל-למה הוא איחר והוא לא ענה.
אז לואי עכשיו אצל המנהל, לא הוציא מילה מהבוקר למרות שהמנהל מתחקר אותו ושואל שאלות אישיות כמו "בן כמה אביך ליאם" "האם אתה בתול" "איפה אתה גר"
ובואו רק נגיד שהעיניים הפעורות של לואי אמרו הכל.בינתיים, ליאם ונייל שלקחו יום חופש מהעבודה כדי לוודא שבנם בטוח, גילו (מעבר לזה שהמנהל פשוט מטריד) שלואי בודד.
הארי וזאין(שהם חבריו היחידים) לא הולכים לאותו בית ספר שאליו לואי הולך.--------
יום הלימודים עדיין לא נגמר ולואי הספיק לחטוף ריתוק מהמורה לביולוגיה ומכות מהילדים שהיו בכיתה המקבילה.
לואי לא הבין למה המורה הסתומה לביולוגיה נתנה לו ריתוק, הרי, כל מה שעשה היה לעצום עיניים לחמש שניות, כי כל הלילה לא ישן.והוא גם לא הבין למה הביריונים של השכבה נטפלים רק אליו, יש את כל הילדים המוזרים שמכניסים את השעווה של האוזניים לפה ואת הילדים שמבקשים מהמורה עוד שיעורי בית בטענה שמשעמם להם כי סיימו את מה שהכיתה עושה כבר 40 פאקינג דקות, הו! וגם יש את החנפנים שכל היום נמצאים רק לייד המורים, והאלו שבקבוצות מתמטיקה ופיזיקה, אבל לא! כי איכשהו מציקים רק ללואי! לילד החלש והקטן שיושב בצד של הכיתה ולא הוציא מילה מהפה מתחילת כיתה ז'! (וואו. נסחפתי פה, מצטערת- הערת הכותבת).
אבל יותר מכל, הוא לא הבין למה אף אחד לא עושה עם זה משהו.
לא פעם ולא פעמיים המורים שמלמדים את לואי היו עדים למכות שקיבל בהפסקה, כשניסה להשתלב ולמצוא חברים, אבל לא עשו כלום חוץ מלהפריד בין לואי לבין הביריון. או רק בין הביריון לאויר, כי לואי לא מחזיר מכות, הוא פשוט מתקפל בצורת כדור ומשתדל לא לבכות.יום הלימודים סוף סוף הסתיים וגם הריתוק שקיבל כבר חלף, מה שנשאר זה רק לעלות על האוטובוס ולהתפלל שלא ידחפו אותו על הרצפה הקשה כמו בפעם השעברה.
אבל ברור.
זה היה כל כך ברור.
שום תפילה לא תעזור ללואי, הוא תמיד איכשהו יסיים את היום עם שיפשופים על הידיים ועל הלחי הימנית.לואי הגיע הביתה והיה מופתע, אך שמח, שהוריו היו בבית.
הם חיבקו אותו והתיישבו ליידו לאכול.
הוריו שאלו שאלות על בית הספר ומה קורה שם וכששמעו מלואי שקרים, הם הסתכלו אחד על השני והבינו שהוא לא מוכן לשתף אותם עדיין והם הבינו אותו.
הם הבינו אותו!
הם הבינו שהוא מפחד, שהוא רוצה לשמור את זה בפנים, שהוא מבולבל כרגע ולא יודע מה לעשות.
אבל זה ישתנה בקרוב.
YOU ARE READING
Pranksonparents
Fanfiction"היי חברים. אני לואי הורן-פיין ואתם צופים ב-pranksonparents!" אחד שבו לואי מותח את הוריו החביבים, ליאם ונייל. קרדיט להדר המדהימה על הרעיון 385703