|14|

3.4K 323 176
                                    

זה היה משהו שהם היו כל כך מעוניינים בו. זאת לא שרה שניסתה לשכנע אותי להיות איתו לפני כמה ימים? מה קרה?

הרגשתי גוש בגרון שלי, ואני חושבת שהתחלתי לבכות. זה לא היה כמוני בכלל; מה קורה? למה המראה שלהם מתנשקים מולי, גורם לי להיות כל כך... רגישה?

לואי בטח ראה את הדמעות שאיימו ליפול מעיניי, מכיוון שהוא עקף אותי והפריד אותם.

"לעזאזל, תשיגו חדר, שניכם!" הוא צחקק בלחץ, מניח זרוע על הכתף שלי. הוא סוג של חיבק אותי מהצד, ולהפתעתי זה גרם לי להרגיש טוב יותר.

ניגבתי את הדמעות מהעיניים שלי לפני שמישהו יבחין בכך, והנחתי את עצמי ברכיו של לואי.

"את בסדר, אהובה?" לואי נישק את מצחי, והרגשתי מאוד פגיעה, באותו רגע. זאת הייתה סיטואציה כל כך מוזרה.

"אני-" נקטעתי על ידי גוש מוכר והסתובבתי כשהארי שם את ידו על הכתף שלי. לואי מיד סטר ליד שלו.

"את בסדר? מה קרה?" הארי נראה מודאג, ואם הוא לא היה מתנשק עם החברה הכי טובה שלי, אולי זה גם היה אמין.

"אני, אני הולכת לשירותים." הודעתי, מתכווצת כשרואה את השפתיים הנפוחות של הארי. הן היו מרוחות בליפסטיק אדום, והוא נראה מזוויע. אבל לא באמת, הוא נראה דיי לוהט למען האמת. אבל עדיין שנאתי אותו.

קמתי מהברכיים של לואי, ומצאתי את השירותים סביב המסדרון.

התנשפתי מהמראה של המראה שלי. (-מה.) חשבתי שניגבתי את הדמעות טוב, אבל טעיתי לעזאזל. העיניים שלי היו אדומות ונפוחות, והשפתיים שלי היו משורבטות. נראתי כמו דג.

החלטתי להתיישב על האסלה, רק בשביל לתת לרגשות שלי להירגע. למה לעזאזל בכיתי? אני לא אוהבת את הארי. הוא זין. אני לא יכולה לאהוב אותו, הוא יוצא עם החברה הכי טובה שלי.

לפתע, הבטן שלי התחילה להרעיש אז הרמתי את המכסה של האסלה, ובאמת התחלתי להשתמש בזה. מצאתי את עצמי מחרבנת ובוכה באותו הזמן. הרבה נייר טואלט היה מסובב סביב ידי. השתמשתי בזה כל 5 שניות כדי לנגב את האף שלי ואת העיניים שלי.

"הארי טיפש," מלמלתי, מנידה בראשי. "מי לעזאזל אתה חושב שאתה!"

לאחר כעשר דקות, זרקתי את הנייר טואלט אל האסלה, וסיימתי את העניינים שלי.

באנחה, הרמתי את עצמי מהאסלה וניסיתי להוריד את המים. כמו שאמרתי, ניסיתי.

האסלה התחילה לשאוג, והמים לא ירדו לתוך החור הקטן הזה. למען האמת זה עלה בחזרה. יחד עם החרא שלי, ועם המטרים הרבים של הנייר טואלט.

לעזאזל. סתמתי את האסלה.

התחלתי להבהל, הולכת בסיבובים קטנים סביב השירותים. מה אני הולכת לעשות? אני לא יכולה לבקש מאף אחד עזרה, מכיוון שובכן, חירבנתי באופן מסיבי.

Nudes (Harry Styles AU)Where stories live. Discover now