נקודת מבט של הארי
הייתי צריך לעשות משהו.
למה בניתי סוג של מערכת יחסים עם שרה מלכתחילה? כלומר, היא הבטיחה שאני אקבל את ארין –וזה קרה- אבל לא היה לי מושג שהיא תהיה כזאת מעצבנת. הייתי צריך לעשות תכנית אחרת, לעזאזל.
כולנו מחוצים באחורה של המשאית, ואני יכול לדעת שארין לא נהנית מזה בכלל. זרועותייה שלובות, ויכולתי להרגיש את המבט הקשה של עינייה בכל פעם ששרה הטיפשה ניסתה לעשות לי משהו.
אבל מה יכולתי לעשות? הכל היה מתוכנן בשלמות. וכמובן, זה נהרס.
"הארי... זה כל מה שאנחנו הולכים לעשות בהמשך הלילה?" ארין נשענה כדי ללחוש. לא יכולתי לעזור לחשק שבער בי לרצות לנשק את השרבוב שפתיים שלה.
"אני," הרגשתי כל כך רע. אני יודע שהיא הייתה כל כך מרוגשת מזה, קודם. אולי נוכל ללכת מכאן, ולעשות משהו אחר? "חכי, יש לי רעיון."
ארין זזה במקומה, קימוט מצח בלט על פנייה. התחלתי לקום, מנסה לחשוב על איפה אפשר ללכת כדי שהדייט הזה יהיה טוב יותר.
"לאן אתה הולך?" שרה לחשה לי, לוקחת יד מלאה בפופקורן באותו זמן.
"ששש." השתקתי אותה, מצביע על המסך של הלפטופ. התוכנית הייתה לעזוב מבלי שהם יבחינו בכך. "תצפי בסרט."
"הארי." ארין כבר נהייתה חסרת סבלנות, ומיד לקחתי את היד שלה בשלי, קופץ מהגובה של המשאית. נפלתי על הברכיים, אבל למרבה המזל, היינו על דשא אז זה לא כאב.
"בואי לכאן," ציוויתי עם חיוך, מושיט את ידיי. הייתה לה הבעת פנים מודאגת, אבל בסופו של דבר נאלצה. "וואו, לא נפלתי." התגריתי בזמן שעזרתי לה לרדת. היא גלגלה את עינייה הגדולות והחומות, וכמעט התגלגלתי על הרצפה. היא הייתה יפה.
"לאן אנחנו הולכים? יש לי שיעור בעוד שעה."
"אל תדאגי, אני אחזיר אותך בזמן." חייכתי, מנדנד את הידיים שלנו קדימה ואחורה בזמן שהלכנו. תכננתי לקחת אותה לעץ הגדול שראיתי מרחוק. יכולנו רק לשבת ולדבר.
"אני נשבעת שאם אתה לא," היא ניסתה לאיים עליי. חבל מידי כי חשבתי שזה חמוד. "אני אהיה עצובה בגלל שאתה לא מקבל כל יום לראות את אלוהים בחינם."
"מה?" צחקתי, על מה היא מדברת?
"מר מאליק, אתה יודע."
"מר מאליק?" לפתע נזכרתי בבחור הנאה שלמרבה הצער הוא הפרופסור לאנגלית שלה. "הנבלה הזה."
"הוא נחמד," היא צחקקה. "אל תדאג, אלוהים, אתה כל כך מקנא."
"מקנא?" מתחתי את ידי, מגרד את העורף שלי מעט. "לעולם לא."
ארין המשיכה לצחוק, מנידה בראשה.
"מצטער על הדייט, ארין."
YOU ARE READING
Nudes (Harry Styles AU)
Fanfictionלנערה חסרת מזל נשלחה תמונה ארוטית בטעות. - כותבת: calumf0rnia **הפאנפיק נמצא בהפסקה עקב כך שהכותבת המקורית לא רוצה להמשיך עד שתשכתב 3 פרקים (31-33).