שכבתי על הדשא מנסה להטביע את הרעש של הפסטיבל, כשכמובן, הבטן שלי התחילה להרעיש. אני רעבה, שיט.
"ארין?" זאין צחקק מאחוריי, נותן לי להבין את העובדה שהוא יודע שאני רעבה.
"לא, אני בסדר," שיקרתי, מתעלמת מהכאב שגדל בתוכי בשעה האחרונה.
"זה בגלל הארי?"
הזעפתי פנים לפני שעניתי, "כן."
"תקשיבי, זאת בחירה שלך מה לעשות לגביו, אבל אל תתני לבחור למנוע ממך לאכול." הוא טפח על גבי, מפקס את מבטו עליי, נותן לי נקודת ראות טובה לפניו היפות.
"תודה." נאנחתי, במידה מסוימת מודה על פניו ומצד שני על עצתו.
שכבתי פה שעה ולא עשיתי כלום, אך יכולתי לרקוד עם מישהו שאני מאוד אוהבת- או לאכול. זאין צדק. וגם ככה די שכחתי מזה כבר.
מצאתי כוחות לדחוף את עצמי מתנוחתי הנוחה, ומתחתי את גופי לפני שחיפשתי אחר דוכני אוכל קרובים.
מצאתי אחד – כנראה גם היחיד – אבל הארי היה שם, נשען כנגד הדוכן ואוכל נקניקייה מזוינת. זה מה שהוא אכל כל הזמן הזה?
מצאתי את האומץ ללכת לשם בכל מקרה.
"היי." בירכתי אותו ואת לואי, לא יוצרת קשר עין עם אחד מהם.
"מה קורה," לואי בלע את מילותיו, לוגם ברעש מכוסו באופן ניכר. הוא שתה סוג של משהו אדום שנראה כמו מילקשייק.
התעלמתי ממנו, ופניתי לעבר הקופאית.
"היי, אפשר בבקשה צ'יפס?" נתתי לה חמש דולר, והיא אמרה שזה יהיה מוכן עוד כחמש עשרה דקות, קול.
עמדתי על יד הדוכן, בודקת את ציפורניי-הלא-קיימות (וכוססת אותן) כדי להעביר את הזמן.
ואז, הארי סיים לאכול, "היי, אני הארי. את נראית חמודה."
קפאתי, בלבול מציף אותי. הוא דיבר אליי או לילדה אחרת?
הרמתי את מבטי.
"כן, דיברתי אלייך." הוא נשך את שפתו, עיניו הירוקות מנצנצות בהומור.
"אני?" קבעתי, יותר מאשר שאלתי, וגיחוך נאבק לצאת מפי. אני יודעת שאני אמורה לכעוס עליו, אבל הוא הוא ניסה לעשות משהו שהיה החולשה שלי, איכס.
"האם ראיתי אותך לפני?"
"אממ." חייכתי במבוכה, לא יודעת איפה להניח את מבטי. הסצנה הזו מוכרת לי, חה חה.
"רוצה לבלות?" הוא ניסה, ואני גיחכתי כשתשובה.
אולי הגזמתי, מקודם. יש לי רגשות חזקים להארי, מהר והרבה."הו, אתה רוצה לבלות איתי?" שיחקתי חזרה. הארי הראה את גומותיו החמודות והתחיל להתקרב אליי. לך תזדיין, הארי.
YOU ARE READING
Nudes (Harry Styles AU)
Fiksi Penggemarלנערה חסרת מזל נשלחה תמונה ארוטית בטעות. - כותבת: calumf0rnia **הפאנפיק נמצא בהפסקה עקב כך שהכותבת המקורית לא רוצה להמשיך עד שתשכתב 3 פרקים (31-33).