Part 2

1.1K 135 5
                                    

^ Ding Dong ^

အိမ္ေရွ႔က bell သံေၾကာင့္ စာဖတ္ေနရင္းက ကြ်န္ေတာ္ ထလာခဲ႔သည္. နာရီကိုၾကည့္ေတာ့ ၈ နာရီ Hyung ျပန္လာတာမ်ားလား? Hyung ဆို bell တီးမွာေတာ့ မဟုတ္.

Hyung ျပန္မလာတာ ဒီေန့နဲ႔ဆို ၅ ရက္ေလာက္ရွိေနျပီ.ဖုန္းဆက္ေတာ့လည္း အလုပ္ရွုပ္ေနလို့ဆိုျပီး စကားေကာင္းေကာင္းမေျပာရ.

'' ဒူဂူဆယ္ယို ''

^ Ding Dong ^

Bell သံက ဆက္ျမည္ေနသည့္မို့ တံခါးဖြင့္လိုက္ေတာ့

'' Jongin ya, ''

တံခါးဝမွာ ကြ်န္ေတာ့္ကိုျပံဳးျပေနသူက ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း Taemin

'' Taemin ပါလား လာ ဝင္ခဲ႔. ''

Taemin က ကြ်န္ေတာ္ Jongin ရဲ႔ state ထဲက သူငယ္ခ်င္းေကာင္း. ေက်ာင္းျပီးသြားလို့ သူမ်ားေတြ ကြဲသြားၾကေပမယ့္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ Taemin ကေတာ့ ဆက္တြဲေနဆဲ ေဘာ္ဒါေတြ.

'' အိမ္မွာေအာင္းလွခ်ဥ္လား Jongin. ''

'' အင္း ဒီရက္ပိုင္း Hyung အိမ္မျပန္လာဘူးေလ. အဲ႔ဒါေၾကာင့္ အျပင္မထြက္ျဖစ္တာ. ''

'' အဲ႔ဒါဆို မင္းအထီးက်န္ေနမွာေပါ့. ငါ အေဖာ္လာလုပ္ေပးမယ္ေလ. ''

'' ဟဟ ေကာင္းပါျပီကြာ. မင္း စာေတြဘာေတြက်က္ခ်င္ရင္ ငါ့ဆီလာက်က္ေပါ့. အိမ္မွာက ငါတစ္ေယာက္ထဲဆိုေတာ့ ေအးေဆးပဲ. Hyung က ျပန္လာမယ့္ပံုလည္းမေပၚပါဘူး. ''

Hyung အေၾကာင္းေတြးမိေတာ့ Jongin နည္းနည္း စိတ္ဆိုးခ်င္သြားသည္. အိမ္ျပန္မလာဘဲ ပစ္ထားတဲ႔ Hyung ! ျပန္လာမွ စိတ္ေကာက္ျပလိုက္မယ္.

ကြ်န္ေတာ္ေတြးေနတုန္းပဲ တံခါးဖြင့္သံၾကားကာ Hyung ျပန္ေရာက္လာသည္.

'' Jonginna...ေအာ္ Taemin ေရာက္ေနတာပဲ. ''

'' Nae Hyung မေတြ႔တာၾကာျပီေနာ္. ''

'' ဟုတ္ပါ့...Jonginna ညစာစားျပီးျပီလား. မစားရေသးရင္ Hyung ျပင္လိုက္မယ္ေနာ္. ''

ျပင္ခ်င္ျပင္ မျပင္ခ်င္ေန !

Hyung စကားကို ကြ်န္ေတာ္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပီး Taemin နဲ႔ အျပင္ထြက္ဖို့ ၾကံလိုက္သည္.

'' Taemin လာ ငါတို့ အျပင္သြားရေအာင္. ''

'' Ok သြားတာေပါ့. Chanyeol Hyung ကြ်န္ေတာ္ျပန္လိုက္ပါဦးမယ. ''

Tears on LOVEWhere stories live. Discover now