Part 3

1K 130 0
                                    

မ်က္လံုးေတြကိုဖြင့္ဖြင့္ခ်င္းမွာ ညက အေၾကာင္းကို ကြ်န္ေတာ္ ျပန္ေတြးေနမိသည္. စိတ္ေပါက္ေပါက္နဲ႔  အရက္ေမာ့လိုက္တာ ၄ ခြက္ေလာက္နဲ႔ မူးျပီးေမွာက္သြားေတာ့ အိမ္ကို Taemin ပဲ ျပန္လိုက္ပို့သည္ထင္သည္.

အိမ္ေရာက္ေတာ့ ?

ရုတ္တရက္ ကြ်န္ေတာ္ ျပံဳးမိသြားသည္. ညက Hyung နဲ႔ အတူအိပ္လိုက္ရတာပဲ.

:) :) :)

Hyung စိတ္ထဲမွာ ကြ်န္ေတာ္ရွိေနေသးတယ္ဆိုတဲ႔ အေတြးက မူးေနာက္ေနာက္ျဖစ္ေနတဲ႔ အာရံုေလးကိုေတာင္ ၾကည္လင္သြားေစသည္.

အိပ္ရာထဲကထ ေရမိုးခ်ိဳးျပီး အျပင္ထြက္လာေတာ့ Hyung က ရွိမေနေတာ့. မီးဖိုခန္းထဲက စားပြဲေပၚမွာေတာ့ Hyung ျပင္ေပးခဲ႔တဲ႔ မနက္စာ.

:)

'' Hyung ရယ္ ကြ်န္ေတာ့္ကို ပစ္မထားဘဲ အိမ္ကို ခဏခဏျပန္လာခဲ႔ပါလား. ''

ကြ်န္ေတာ့္စကားသံေတြကို Hyung ၾကားဖို့ ဆုေတာင္းမိသည္.

ဒါေပမယ့္...

.
.
.
.

Phone screen မွာေပၚေနတဲ႔ Jongin မ်က္ႏွာေလးကို ၾကည့္ျပီး Chanyeol သက္ျပင္းခ်မိတုန္းမွာ ဖုန္းသံေလးက ျပန္တိတ္သြားသည္.

ဒါနဲ႔ဆို Jongin သူ့ကို ဖုန္းေခၚေနတာ ၁၃ ခါ ရွိျပီ. Jongin ဘာေၾကာင့္ သူ့ကို ဖုန္းဆက္လည္း သူသိသည္. သူမကိုင္ရတာကလည္း အိမ္မျပန္ခ်င္လို့ မကိုင္ခ်င္တာျဖစ္သည္.

ျဖစ္ႏိုင္လွ်င္ Jongin သူ့ကို မုန္းသြားတာမ်ိဳးကို သူ လိုလားေနသည္.

Jongin သူ့ကို မုန္းျပီး နာၾကည္းသြားမွ သူ စိတ္ခ်ရမွာေလ. မဟုတ္ရင္ သူ့ကိုပဲ တြယ္တာေနတဲ႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္အျဖစ္က်န္ေနခဲ႔မွာ သူ မလိုလားဘူး.

'' Jonginna... ''

# ph ring #

၁၄ ၾကိမ္ေျမာက္ ဖုန္းသံျပန္ျမည္လာခ်ိန္မွာ အခန္းထဲကို သူ့ရဲ႔ colleague In Young ဝင္လာေတာ့

'' In Young ssi ကြ်န္ေတာ့္ ညီေလးကိုေျပာေပးပါ ကြ်န္ေတာ္ ဒီေန့ အိမ္မျပန္လာဘူးလို့. '' မွာခဲ႔ျပီး အျပင္ထြက္လာခဲ႔လိုက္သည္.

'' miyanhae Jonginna...miyanhae... ''

.
.
.
.

ဒီေန့ဆို Hyung အိမ္မျပန္လာတာ တစ္ပတ္ေက်ာ္ေနျပီ. ေဆးရံုကို ကြ်န္ေတာ္လိုက္သြားေတာ့လည္း မအားဘူးဆိုျပီး ထြက္မေတြ႔.

Tears on LOVEWhere stories live. Discover now