Extra Part

1.3K 137 6
                                    

တိတ္ဆိတ္မွုေတြၾကီးစိုးထားတဲ႔ ေဆးရံုအခန္းထဲက ကြ်န္ေတာ္ ႏွလံုးခုန္သံကို ကြ်န္ေတာ္ျပန္ၾကားေနရသည္.

လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၂ ပတ္က ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႔ ႏွလံုးအစားထိုးခြဲစိတ္မွု ေအာင္ျမင္ခဲ႔တာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ဟာ ႏွလံုးအသစ္နဲ႔ က်န္းက်န္းမာမာ အသက္ရွင္သန္ခြင့္ ရခဲ႔ျပီ.

ဒါေပမယ့္ အဲ႔ေန့က ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ ခြဲခန္းဝင္ခဲ႔တဲ႔ Hyung ကေတာ့...

.
.
.
.

Last Two weeks Ago...

'' ငါ ခဲြစိတ္မွုမလုပ္ခ်င္ဘူး. ''

'' Chanyeol မင္း Jongin ကို ကတိေပးခဲ႔တယ္ေလ. ''

'' သူ့ကို ကတိေပးခဲ႔တာ သူခြဲစိတ္မွုလုပ္ေအာင္လို့ေလကြာ. ငါ့ အေျခအေနက မင္းလည္း သိရဲ႔သားနဲ႔. ျဖစ္ႏိုင္ေျခနည္းလြန္းတာကို ငါစြန့္စားလိုက္ရင္ Jongin နဲ႔ ငါတကယ္ေဝးသြားလိမ့္မယ္. သူ့အေျခအေနကို ငါေစာင့္ၾကည့္ခ်င္ေသးတယ္. ငါ့ကို သူခြဲစိတ္တာ ၾကည့္ခြင့္ေပးပါကြာ. ''

Jongin ကို ကတိေပးခဲ႔ျပီး ခြဲခန္းထဲ ဝင္လာခဲ႔ေပမယ့္ တကယ္ ခြဲစိတ္မွု သူမလုပ္ခ်င္ခဲ႔. မေတာ္လို့မ်ား ခြဲစိတ္ေနတုန္း သူတစ္ခုခုျဖစ္ခဲ႔ရင္ Jongin ကို စိတ္မခ်တဲ႔အျဖစ္နဲ႔ သူေကာင္းေကာင္းထြက္ႏိုင္မွာမဟုတ္. အဲ႔ေတာ့ Jongin ရဲ႔ ကိုယ္ထဲက ႏွလံုးအသစ္ေနသားက်ျပီဆိုမွ လုပ္စရာရွိတာလုပ္ဖို့ သူစဥ္းစားလိုက္သည္.

'' ေကာင္းျပီေလ. အဲ႔ဒါဆိုလည္း မင္းသေဘာ့ပဲ. ''

'' ေက်းဇူးပါ သူငယ္ခ်င္းရာ. ''

.
.
.
.

ခြဲစိတ္ျပီး တစ္ရက္ၾကာတဲ႔အထိ သတိမရေသးတဲ႔ Jongin နားပဲ သူေနေနမိသည္. ေသြးေပါင္ခ်ိန္ ႏွလံုးခုန္ႏွုန္း အားလံုးအဆင္ေျပေနေပမယ့္ သတိမရေသးေတာ့ သူ့ရဲ႔ စိုးရိမ္ပူပန္မွဳေတြ ေလ်ာ့က်မသြားေသး.

'' Jonginna...miyanhae Hyung မင္းကိုေပးထားတဲ႔ ကတိမတည္ႏိုင္ေသးဘူး. Hyung မင္းကို စိတ္ခ်ခ်င္ေသးတယ္. ဒီတစ္ခုေတာ့ Hyung ကို နားလည္ေပးပါကြာ. ''

ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ျဖစ္တာမို့ သူ့ေရာဂါအေျခအေနကို သူေကာင္းေကာင္းနားလည္ေနသည္. ခြဲစိတ္မွဳလုပ္ရင္ေတာင္ 90-10 percentage ပဲေသခ်ာေနေတာမို့ Jongin သတိရတာကိုပဲ သူေစာင့္ၾကည့္ဖို့ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္.

Tears on LOVEWhere stories live. Discover now