2.kapitola

9.9K 494 127
                                    

Před holkama se rozprostírala obrovská vila.
Vila samotného Anthonyho Starka.

Natalia zajela do garáže a snažila se nenarazit do žádného z otcových aut.
"Yesss! Nenabořila jsem ani jedno. Gratuluji Natalie!" pochválila sama sebe.
"Čau JARVE." pozdravila automaticky Cass. Trávila tady tolik času, že už tu byla v podstatě doma.
"Dobrý den slečno Cassidy. Zdravím slečno Natalie."
"Dobrej JARVE." odpověděla Nat, když si z auta hrabala věci.

"Ach bože! Je miliardář a génius, ale vybudovat výtah v takovém baráku ho nenapadne!" brblala si Natalia pod vousy a šlapala při tom do schodů.

Jako vždy první vyrazila do kuchyně.
"Ruce vzhůru příživníku! To jsou moje palačinky!" zakřičela ublíženě, když si všimla Tonyho, ládujícího se jejíma úžasnýma palačinkama.
"Vím. Máš je dobré." pochvaloval si Stark. "Mimochodem taky tě rád vidím."
"No, já tebe už míň" mračila se naoko Nat. Na to reagoval Tony smíchem.
"Dobrej pane Stark." ozvala se Cassidy, která se objevila za Natali.
"Á, věrný obyvatel mého domu. Jako doma Cassidy. Ostatně jako vždy co." pronesl trpce Stark.
"Hold, člověk si tenhle barák zamiluje. Co máme dobrého k jídlu?" běžná otázka. Ty dvě by snědli i sebe. Taky se řídily příslovím: Kudy chodím, tudy žeru!
"Měli jsme palačinky." oznámil pobaveně Stark.
"Měli? To snad ne! Kdo? Pro tu osobu je připraveno speciální místo v pekle! To zaručuju!" vztekala se Cassidy.
"Ještě chvilku něco zaručuj a dneska spíš buď doma nebo na ulici." konstatoval Tony na odchodu.
"Zabijáku palačinek!" zašeptala Cass.
"Říkala si něco?" ozval se Stark a vystrčil hlavu zpoza rohu.
"Já? Ne! Jak bych mohla? Vždyť mě znáte!" bránila se Cassidy s vážnou tváří.
"No proto ženská, no proto!" s těmihle slovy Stark zmizel.

"Fajn. Když nám sežral ty palačinky, navrhuji udělat čínu." navrhla Natalia.
"Ty si kuchař, tvoje volba. Já dokážu uvařit leda kafé, vždyť mě znáš." zasmála se.
"Okay. Bude čína."
"Už se těším."

O 4 snědené porce číny později

"Miluju tvoje kuchařské umění" pochvalovala si Cassidy a u toho hltala pohledem další díl Prolhaných krásek.
"Vím, jsem úžasná. A prosimtě, žvýkej se zavřenou pusou! Nechápu, co tě na tom tak zaujalo! Vždyť si ten díl viděla už aspoň osmkrát! Znáš ho vpodstatě nazpaměť!"
"To nic nemění na tom, že je boží!!" u slova boží jí vyletělo z pusy pár kousků číny.
"Hej! Bacha na tu televizi! Je dražší než vy dvě dohromady!" naoko se mračil právě přicházející Tony.

"Letím do New Yorku." oznámil Stark. "Nezničte ten barák uplně prosím." žadonil se smíchem.
"Neboj, my nikdy. Pozdravuj Pepper."
"Já se nebojím, jenom mám strach. A budu, pokud se teda potkáme."
"Budete ve stejné budově a nenarazíte na sebe? Teda ta budova je velká, ale tak moc zase ne." divila se Natali.
"Já ale nejedu do New Yorku kvůli práci. Teda, kvůli téhle práci." podotkl.
"Avengers? Povolali vás? Co se děje?" vyzvídala dál Nat.
"Jo povolali, všechny. I Natasha tam bude." vysvětlil jí.
"Máma? Ta je ale přece někde na misi." připoměla Nat. "I s Clintem" dodala. Nelíbilo se jí to. Neměla tušení kde jsou ani jestli jim nic není, ale už se naučila za ty roky na to tak nemyslet.
"Vím. Fury je povolal. Zřejmě máme nového nepřítele." s úšklebkem pronesl Tony.
"Nepřítele? Nakopte mu prdel!" povzbudila je Cassidy, která mimochodem začla vnímat až teď.
"To se nebojte. Ale teď už vážně jdu. Člověk by si myslel, že když má soukromé letadlo, neujede mu. No chyba."
"Dobře, dávejte na sebe pozor." upozornila ho Nat a dala mu pusu.
"Neboj princezno, budeme opatrní." ujistil ji.
"Nashle pane Stark!" rozloučily se obě a věnovali zase pozornost televizi. Tony se nad tím jenon pousmál a odešel.

Víkend proběhl poměrně v klidu. Holky si ho užili, neopili se , nic nerozbili ani nezpůsobili žádný další problém. Pokud se teda nepočítá mastný flek na stěně, když se Cassidy rozsypali bramboráky a půlka jich vzala i stěnu. Ale to se přelíčí.

V pondělí po škole jela Natalia domů sama. Těšila se, až zase uvidí Pepper. Ta měla přijet určitě. Možná ale taky přijede mamka a hlavně Clint. Nat ho neviděla už 3 měsíce a strašně jí chyběl. Chodili spolu už rok a Nat ho maximálně milovala a byla strachy bez sebe, když nevěděla, co s ním je. Co na tom, že byl o pět let starší, jí bylo 17 a jemu 22. Teda vlastně mu bylo víc, ale před nějakým časem vypil sérum, které vynalezl Bruce a které mělo zastavit stárnutí.

Přijela domů a zaparkovala. Pepper tady auto měla, ale nikdo jiný ne. Sakra, asi nepřijeli.

Hodila klíče na jídelní stůj a šla se podívat do ledničky.
"Natali? To si ty?" ozvalo se z obyváku.
"Jojo. Hned tam jsem."
"To je dobrý." ozvalo se už blíž k ní.

"Ahoj Pepper." pozdravila ji, když vešla do kuchyně. "Jak bylo v New Yorku?" zeptala se se zájmem.
"Hodně práce," odpověděla Pepper "ale jinak to šlo. Užili jste si víkend?" zeptala se ironicky.
Natalia polkla. "Asi se ptáš na tu zničenou stěnu co?" zeptala se opatrně. "Jak si to uhádla?" ironicky šokovaná Pepper byla v tomhle snad ještě lepší, než Tony.
"Jenom tipuju. To víš, geniální po tatínkovi." mrkla na ni. To už Pepper nevydržela a začla se smát.
"Tak se ty génie bež sbalit. Letíme do New Yorku." informovala ji. Nat na ni jenom hleděla s otevřenou pusou.
"Jako dnes?"
"Ne, příští rok to stačí." protočila Pepper oči. "Jistěže dneska."
"Ale co škola?" ptala se šokovaná Natalia.
"Za týden začínají prázdniny. Tak prostě jenom dostaneš vysvědčení trochu dřív. Neboj, je to zařízené. Po cestě na letiště se tam stavíme. A teď padej balit." vystrčila ji ze dveří směr její pokoj.

Za dvě hodiny už seděli obě v autě a jeli do školy.
"Cass. Musím jí zavolat, že jedu pryč a nebudu tu na prázdniny. Bože ta mě roztrhá." stěžovala si Natali.
"Tak jí navrhni, ať na nějaký čas přijede." navrhla Pepper. "Stark Tower je velký dost."
"Ó můj bože, děkuju. To je úžasný nápad! Jsi nejlepší Pepp." poděkovala jí s úsměvem.
"Já vím. Bež si vyzvednou to vysvědčení. Máš ho prý v kanceláři."
"Jasně. Hned jsem zpátky." s těmito slovy bouchla Nat s dveřmi auta a vyběhla do školy.

Cassidy se dovolala až na letišti. Po chvilce přemlouvání rodičů Cassidy, při kterém jim pomohla Pepper,se nakonec dohodli na termínu, kdy Cass přijede do New Yorku za Nat. Má to být za dva týdny.

Cesta letadlem do New Yorku není sice dlouhá, ale Nat si při ní skvěle zdřímla. Po cestě do Stark Toweru je chytla kolona, a tak měla Nat další chvilku na odpočinek. Do poradního sálu ve Star Toweru mířila s úžasnou náladou. To však nevěděla, že brzo se jí pokazí.

Páni, jsem se nějak rozepsala. No konečně je tady velké odhalení rodičů Natalie. Čekali jste to? Nemáte páru jak mohli skončit Natasha a Tony spolu? Nemějte strach. Já taky ne. :D A co zkazí Natalii náladu? To vás ještě budu chvilku napínat. Ale nebojte, žádné extra drama to zatím nebude. :D

Red coat (avengers-cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat